۱۰ تصویر زیبا که با دوربین گوشی‌های هوشمند گرفته شده اند

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جانبی گوشی‌های هوشمند ثبت تصاویر زیبا از مناطق، افراد، مراسم‌ و مناظر جالب انگیز است که موبایل را تبدیل به یک یار وفادار و همراه همیشگی نسل جدید کرده. با ما همراه باشید تا شما را به مشاهده‌ی ۱۰ تصویر زیبا که با گوشی هوشمند ثبت شده اند، دعوت کنیم.

برخلاف تبلت‌ها که کمپانی‌های سازنده چندان به دوربین استفاده شده در آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند، دوربین در گوشی‌های هوشمند به یک قابلیت مهم و رقابتی تبدیل شده. این امر زمانی مشخص می‌شود که یکی از مولفه های سنجش و مقایسه دو یا چند گوشی هوشمند با یک دیگر دوربین استفاده شده در آن‌هاست. دلیل آن هم بسیار ساده است، عکسبرداری به یکی از علاقه های کاربران موبایل تبدیل شده و قابلیتی‌ست که با هر نسل گوشی‌های هوشمند شاهد استفاده از سنسورهای پیچیده‌ و قدرتمندتر هستیم.

از نظر روانشناسی انسان علاقه دارد تا مکان‌های زیبایی را که در آن حضور دارد را با دوربین ثبت کرده و با این عمل، هر بار که عکس را مشاهده می‌کند حس و حالی که در آن مکان داشته را دوباره تجربه کند. شاید علت وجود تصاویر متعددی از مناظر زیبا که در گوشی هوشمند ما وجود دارد نیز به همین دلیل باشد.

سایت فون آرنا ۱۰ عدد از تصاویر گرفته با موبایل که توسط کاربران این سایت گرفته شده را در پستی قرار داده است. با هم با تماشای این تصاویر زیبا می‌نشینیم.

۱

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی مثل همیشه …