شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی در دی ماه 1401

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی در دی ماه 1401 اعلام شد. ایران خودرو فوتون تونلند دیزلی را ویژه دی ماه با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل از صبح روز سه شنبه 20 دی 1401 پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را به‌صورت نقدی به بازار عرضه کرد. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و مشتریان با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی در دی ماه 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی – 20 دی ماه

ایران خودرو دیزل در این طرح، فوتون تونلند دیزلی را علاوه بر فورش نقدی، به‌شکل نقدی مرحله‌ای نیز به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در چهار رنگ مختلف سفارش دهند.

این پیکاپ دو کابین به موتور 2.8 لیتری توربوشارژ کامینز مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 174 اسب بحار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

با چنین مشخصاتی، این پیکاپ ایران خودرو را باید قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران دانست. مصرف سوخت پایین نسبت به رقبا و قابلیت چهار چرخ محرک، این پیکاپ را به یک گزینه محبوب برای علاقه‌مندان به ماجراجویی در طبیعت و آفرود تبدیل کرده است.

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند

فوتون تونلند دوکابین دیزلی از امکانات متعددی چون تنظیم دستی صندلی‌ها، روکش چرمی صندلی‌ها ، خروجی برق 12 ولت، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو و نمایشگر 10 اینچی، سنسور پارک عقب و دوربین عقب، سنسور نور (اتولایت)، چراغ‌های مه‌شکن، دی‌لایت، دو کیسه هوا، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل پایداری، کروز کنترل، رینگ 17 اینچی آلومینیومی و فرمان هیدرولیک بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*