معرفی دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی Phase One XF 100MP در CES 2016

به طور معمول ، ثبت تصاویر با دقت بیشتر از ۶۰ مگاپیکسل با ترفندهایی نظیر گرفتن چندین عکس به طور همزمان و ادغام آنها امکان پذیر است.اما کمپانی Phase One در نمایشگاه CES 2016 از دوربینی رونمایی کرده که عکاسان را از بکار بردن چنین ترفندهایی بی نیاز می کند.این دوربین که XF 100MP نام دارد به یک سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی سونی مجهز شده که قادر است تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به ثبت برساند.

سخت‌افزار به کار رفته در این دوربین از یک سنسور CMOS تکامل یافته ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در هر عکس‎برداری میزان فوق‌العاده زیادی از جزئیات را ذخیره می‎کند. علاوه بر این، اگر شما همچنان فیلم‎برداری را ترجیح می‎دهید از خروجی حاصل از این دوربین بسیار خشنود خواهید شد.

این اولین سنسور CMOS است که رنگ ۱۶ بیتی دقیق‎تر را تولید می‎کند، و Phase One وعده داده است که شما تصاویر طبیعی‎تری را نسبت به دوربین‎های ۱۴ بیت به دست خواهید آورد. از آنجا که این دوربین قادر به تولید تصاویر شفافی از ISO 50 تا ISO 12,800 است، دیگر نیازی نیست که در محیط‎هایی با نور ایده‎ال عکاسی کنید.

XF 100MP از هم اکنون قابل خریداری است، هر چند امکان خرید آن حتی برای خیلی از حرفه‎ای‎ها هم چندان میسر نیست. با قیمت ۴۸,۹۹۰ دلاری این دوربین، خرید آن تنها مناسب عکاسان فوق حرفه‎ای و شرکت‎های تجاری سطح بالایی است که تک تک جزئیات موضوعات هر عکس برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئنا شما نیز با مشاهده عکس‎های با کیفیت استفاده شده در تبلیغات و مجلات از مزایای این دوربین بهره مند خواهید شد.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*