گوشی هوشمند Letv Le Max Pro معرفی شد؛ نخستین موبایل با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور Sense ID

با اینکه انتظار می رفت اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ ( Snapdragon 820 ) را یکی از کمپانی های مطرح تولید کننده موبایل معرفی نماید ، اما امروز سرانجام اولین گوشی مجهز به این تراشه توسط کمپانی تازه کار و گمنام Letv در نمایشگاه CES 2016 معرفی گردید.این گوشی که Letv Le Max Pro نام دارد نه تنها اولین اسمارت فون دارای تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ است ، بلکه نخستین گوشی جهان با سنسور تشخص اثر انگشت Sense ID نیز می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با لمکس پرو بیشتر آشنا شویم.

چندی پیش کوالکام تایید کرد که گوشی Letv اولین گوشی هوشمند جهان است که از اسنپ دراگون ۸۲۰ قدرت می گیرد. این تراشه، از پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای Kryo با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530، قابلیت شارژ سریع ۳.۰ (Quick Charge 3.0)، سیستم Wi-Fi سه بانده و پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت LTE Cat.12 هم از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این تراشه هستند.

Letv-Le-Max-Pro-1

گوشی لمکس پرو همچنین اولین گوشی جهان می باشد که به سنسور سنس آی دی (Sense ID) کوالکام مجهز شده است. این تکنولوژی تایید بیومتریک اثر انگشت مبتنی بر امواج مافوق صوت را که کوالکام سال گذشته معرفی کرد به ارمغان می آورد. بر اساس گفته های کوالکام سنس آی دی امن تر و قابل اطمینان تر از فناوری های فعلی مبتنی بر اسکنر اثر انگشت خازنی است و جالب اینکه با دست خیس نیز عمل می کند. این سنسور بدلیل اسکن مافوق صوت می تواند نقشه های بسیار دقیق ۳D از انگشتان دست کاربر فراهم کند. این اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی لمکس پرو و در زیر یک پوشش فلزی کمتر از ۴۰۰ میکرو متر قرار گرفته است. به دلیل ماهیت فرا صوت این سنسور، پوشش فلزی روی آن، در تضاد با کارایی این سنسور نخواهد بود.

Letv-Le-Max-Pro_2

جدید ترین گوشی هوشمند Letv، از ویژگی های ارتباطی فوق سریع LTE و باند های متعدد فوق سریع وای – فای ۸۰۲.۱۱ad بهره برده است علاوه بر این، این دستگاه از شارژ سریع ۲.۰ کوالکام پشتیبانی می کند و این به معنای آن است که کاربران قادر خواهند بود باتری گوشی لمکس پرو خود را از ۰% تا ۶۰% تنها در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کنند.

Letv-Le-Max-Pro_3

کمپانی Letv هنوز قیمت و لیست مشخصات دقیق آن را نشان نداده است اما مسلما در نمایشگاه CES 2016 اطلاعات بیشتری در مورد آن می توان یافت. شایعات نشان می دهند که این دستگاه با سیستم عامل اندروید مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد و به لطف نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۴۴۰ پیکسل، گوشی لمکس پرو را یک گوشی هوشمند بزرگ و زیبا خواهید یافت.

همچنین Letv هنوز  زمان عرضه دقیق گوشی لمکس پرو را مشخص نکرده ، فقط می دانیم که این کمپانی قصد دارد تا در نیمه اول امسال آن را روانه بازار کند.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*