جزئیات جدید گوشی شیائومی Civi 3

جزئیات جدیدی از گوشی باریک و زنانه شیائومی Civi 3 فاش شد

شیائومی به‌زودی گوشی باریک و زنانه شیائومی Civi 3 را وارد بازار می‌کند. اکنون یک افشاگر، جزئیات جدیدی را از شیائومی سیوی ۳ فاش کرده است.

پاییز سال گذشته، شیائومی از نسل جدید گوشی‌های سری Civi خودش، شیائومی Civi 2 رونمایی کرد. این گوشی نیز درست مثل دو مدل قبلی خودش یعنی Civi و Civi 1S طراحی باریک و ظریفی داشت و با هدف کاربران خانم طراحی شده بود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به مشخصات فنی گوشی شیائومی Civi 3، مدل جدید این خانواده اشاره می‌کند.

مشخصات شیائومی Civi 3؛ دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه

یکی از افشاگران مطرح چینی که با نام Digital Chat Station شناخته می‌شود، مسئول انتشار این گزارش است. او ادعا می‌کند که شیائومی سیوی ۳ به یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این نمایشگر از یک پنل AMOLED با لبه‌هایی منحنی بهره می‌برد و یک حفره به شکل دکمه در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود.

ظاهراً داخل این حفره نسبتاً بزرگ، دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. همانطور که گفته شد، شیائومی گوشی‌های سری Civi خودش را با تمرکز روی کاربران خانم طراحی می‌کند. از آن بهتر، در اینجا از فلاش دوگانه LED استفاده شده تا مطمئن شوید عکس‌های سلفی شما در شب کاملاً شفاف و روشن هستند.

جزئیات جدید گوشی شیائومی Civi 3

گوشی شیائومی Civi 2

اما در پشت قاب این گوشی زیبا، شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX800 هستیم که بعید از تغییر خیلی بزرگی نسبت به نسل قبلی کرده باشد. گوشی شیائومی Civi 2 به دوربین سه‌گانه مجهز بود که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX866، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو بود.

در تمام مدل‌های قبلی شیائومی سیوی، سازنده چینی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۷ کوالکام استفاده کرده بود. اما حالا تصمیم گرفته چیپست چینی Dimenisty 8200 شرکت مدیاتک را زیر قاب آن به‌کار ببرد.

این‌ها تمام اطلاعاتی بود که ما از گوشی شیائومی Civi 3 به‌دست آورده‌ایم. هنوز هم جزئیات زیادی از آن باقی‌مانده که فاش شده‌اند. به‌طور مثال ما کنکجاویم بدانیم که این مدل با چه قیمتی عرضه می‌شود. نسل قبلی آن با قیمت حدود ۳۵۰ دلاری وارد بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*