آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات

آکادمی همراه اول و هواوی رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات را برگزار کردند

آکادمی همراه اول و هواوی رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات را برگزار کردند. این رویداد که از سه شنبه 9 اسفند آغاز به کار کرده به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.

آکادمی همراه اول و شرکت هواوی از روز سه شنبه 9 اسفند 1401 رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات را برگزار کردند. این رویداد 8 روزه که به شکل حضوری و مجازی با دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود برای شرکت‌کنندگان امکان آموزش در دوره‌های 5G ، AI، Cloud، leadership، Business Model تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی را فراهم کرده است.

برگزاری رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات

محمد بادکوبه‌ای، معاون شناسایی و جذب استعدادهای آکادمی همراه اول در مراسم افتتاحیه این رویداد به معرفی خانواده همراه اول و پروژه‌هایی که در این اپراتور در حال انجام است پرداخت و گفت برای این رویداد 2500 رزومه دریافت شده که در پایان 130 نفر برگزیده به آن راه پیدا کردند. همچنین متقاضیان بعد از گروه‌بندی و شرکت در دوره‌ها با انجام مینی پروژه‌های کاربردی می‌توانند مهارت خود را افزایش دهند.

آکادمی همراه اول در تابستان 1399 با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال فعالیت خود را شروع کرد و به‌پشتوانه دانش و توسعه شرکت همراه اول سعی دارد با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی به نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی پاسخ داده و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را کاهش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*