Gemini 2، کفشی که می‌تواند مربی ورزشی شما باشد

در رویداد CES کمپانی Under Armour اولین اسنیکر مجهز به سنسور را معرفی نموده که بدون نیاز به تلفن هوشمند می‌تواند برنامه‌ی ورزشی شما را دنبال کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در اولین نگاه، Gemini 2 مانند دیگر اسنیکرهای موجود در فروشگاه ها می‌ماند، اما به لطف سنسورهایی که در آن به کار رفته می‌تواند گام‌هایی را که برداشته اید شمرده، مسافتی که طی نموده اید را محاسبه کرده و کالری مصرف شده را به شما نشان دهد. تقریبا می‌توان این اسنیکر را ردیابی در نظر گرفت که شما را هنگام دویدن از به همراه داشتن دیگر وسایل پوشیدنی هوشمند آزاد می‌سازد.

دیگر نیازی به همراه داشتن

موبایل برای دویدن نخواهید داشت

خوبی استفاده از اسنیکر این است که نیازی به همراه داشتن موبایل نداشته و کفش می‌تواند تا ۵ برنامه‌ی ورزشی را در خود ذخیره کند. کافیست زمانی که به خانه برگشتید با وصل شدن به اپلیکیشن ارایه شده توسط کمپان، اطلاعات را انتقال داده و مشاهده کنید که چقدر کالری سوزانده و چه مسافتی را طی نموده اید.

شما نیاز به نصب برنامه یا روشن نمودن اسنیکر نیز ندارید. کافی‌ست که از اپلیکیشن کمپانی به نام MaoMyRun استفاده کرده و با بلوتوث به کفش متصل شوید.. سپس کفش راست را تکان دهید تا برنامه فعال شده و فعالیت‌های شما توسط اسنیکر ثبت گردد.

Gemini 2 2

کمپانی گفته که قصد دارد

از این تکنولوژی در کفش‌هایی

مانند کفش فوتبال نیز استفاده کند

نیازی به نگرانی در مورد عمر باتری نیز نخواهید داشت. کمپانی اعلام کرده که عمر باتری از عمر کفش نیز بیشتر خواهد بود و می‌تواند مشخص کند که چند کیلومتر را در مجموع پیموده اید؛ چیزی که برای دونده‌های حرفه ای یک امر ضروری‌ست تا بعد از مدتی کفش خود را با یک کفش نو جایگزین کنند. جالب است بدانید که بنا به گفته‌های مدیران کمپانی، عمر مفید کفش در حدود ۷۲۵ کیلومتر است.

کمپانی گفته که فصد دارد تا این تکنولوژی را به مدل‌های دیگر کفش‌ها مانند کفش فوتبال اضافه کند. یکی از سخنگویان کمپانی Under Armour گفته:

الگوریتمی که ما درست کردیم مناسب برای دویدن‌های بلند مدت و مداوم است که در مورد فوتبال که در دویدن، ایستادن و استارت‌های ناگهانی خلاصه می‌شود، نمی‌تواند کارایی چندانی داشته باشد. اما ما منتظر بازخورد کاربران هستیم تا ببینیم که چگونه از مزیت‌‌های محصول ما استفاده خواهند کرد تا با بررسی داده ها و اطلاعات قدم بعدی را برداریم.

با اینکه قرار دادن سنسور در کفش، اولین قدم Under Armour در این زمینه است، اما کمپانی ایده های بزرگتری در سر دارد:

ما قصد داریم تا در آینده هر محصولی که بسازیم، به یک دیگر متصل شوند، و Gemini 2 اولین قسمت از آن چیزی‌ست که ما در سر داریم.

Gemini 2 3اسنیکر Gemini 2 قرار است که در بهار سال آینده در دو رنگ عرضه شود. جالب است بدانید که کمپانی یک ست کاملی به نام HealthBox معرفی کرده که ۴۰۰ دلار نیز قیمت دارد. در داخل این جعبه یک ترازوی هوشمند، ردیاب تناسب اندام، یک دستگاه سنجش ضربان قلب و یک دستگاه ثبت ضربان قلب قرار دارد.

منبع: Mashable

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*