تلویزیون آمازون فایر Omni QLED

تلویزیون آمازون فایر Omni QLED حتی از گوشی شما هم ارزان‌تر است!

سری جدید تلویزیون های آمازون فایر Omni QLED در ابعاد 32 تا 55 اینچی عرضه خواهند شد و قیمت بسیار مناسبی دارند.

آمازون از نسل جدید تلویزیون های فایر خود با هدف پوشش حداکثری نیاز مشتریان رونمایی کرد. این سری اکنون در مدل‌های کوچک‌تر 43، 50 و 55 اینچی عرضه می‌شود. قیمت این تلویزیون ها کم‌تر از 450 دلار است و هم‌چنان ویژگی‌هایی نظیر +HDR10، دالبی ویژن IQ و لوکال دیمینگ را ارائه می‌دهند.

تلویزیون های آمازون فایر OMNI QLED هم‌چنین با برخورداری از میکروفون‌های دوربرد برای کنترل دستیار صوتی الکسا، نوید یک تجربه محیطی ارتقا یافته را می‌دهند. علاوه بر این، سری جدید آمازون فایر آن دسته از کاربرانی را هدف قرار داده که به‌دنبال قرار دادن تلویزیون در اتاق‌ یا فضاهای کوچک هستند.

تلویزیون آمازون فایر Omni QLED

این مدل‌ها شامل انواع 32 اینچی 720p و 40 اینچ با رزولوشن 1080p هستند و از فناوری HDR10 و HLG بهره می‌برند. قیمت تلویزیون های سایز کوچک آمازون فایر از 200 دلار آغاز می‌شوند که آنها را به گزینه‌های جذاب اقتصادی تبدیل می‌کند.

سری Fire TV Omni QLED از امروز در آمریکا قابل پیش‌سفارش است و از تارخ 11 می (21 اردیبهشت) از طریق فروشگاه اینترنتی Best Buy در دسترس قرار می‌گیرد. آمازون هم‌چنین فروش تلویزیون های جدید فایر را از طریق وب‌سایت خود نیز آغاز کرده است.