موتورولا موتو جی پاور 5G

موتورولا موتو جی پاور 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت اقتصادی معرفی شد

گوشی موتورولا موتو جی پاور 5G با قیمت ۳۰۰ دلاری و مشخصات فنی مناسبی مثل نمایشگر فول اچ‌دی ۱۲۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد.

موتورولا از جدیدترین عضو گوشی‌های خانواده Moto G Power خود در ایالات متحده رونمایی کرد. یک گوشی میان‌رده به‌نام موتورولا موتو جی پاور 5G که به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است. این میان‌رده جذاب از چیپست دایمنسیتی ۹۳۰ قدرت می‌گیرد که شامل شبکه موبایل 5G نیز می‌شود. موتورولا یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را هم در زیر قاب این گوشی گنجانده که با توان ۱۵ واتی شارژ می‌شود؛ گرچه داخل جعبه آن یک آداپتور ۱۰ واتی حضور دارد.

گوشی جدید موتورولا موتو جی پاور 5G به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. این گوشی اندروید ۱۳ گوگل و پوسته سفارشی Moto MyUX را هم در بر می‌گیرد و ۶ گیگ رم به‌همراه ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. البته حافظه داخلی این گوشی توسط یک کارت حافظه microSD ارتقا‌پذیر بوده و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز روی بدنه دستگاه دیده می‌شود.

اما قیمت گوشی جدید Moto G Power 5G چطور است؟ موتورولا می‌خواهد گوشی جدید سری موتو جی پاور را با پیکربندی حافظه فوق و دو رنگ مشکی و سفید، با قیمت ۳۰۰ دلاری وارد بازار آمریکا کند.