رانا پلاس جدید

رانا پلاس و رانا پلاس پانوراما با آپشن‌های جدید معرفی شدند

رانا پلاس و رانا پلاس پانوراما با آپشن‌های جدید معرفی شدند. ایران خودرو این دو محصول را به دلیل اجباری شدن برخی ویژگی‌های ایمنی به امکانات جدید مجهز کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو رانا پلاس و رانا پلاس پانوراما را با کد کلاس‌های 61017 و 61508 روانه بازار خواهد کرد. این سدان اقتصادی کلاس B ایران خودرو به دلیل اجباری شدن برخی ویژگی‌های ایمنی اکنون از دو قابلیت چراغ روشنایی روز و روشن بودن دائمی چراغ‌های عقب (پوزیشن لامپ) بهره می‌برد. همچنین طراحان ایران خودرو چراغ روشنایی روز این خودرو را همانند پژو پارس‌های جدید در کاسه چراغ مه شکن جلو نصب کردند.

مشخصات رانا پلاس و رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس با کد 61017 با موتور 1.6 لیتری TU5 به بازار عرضه می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

رانا پلاس

این خودرو به امکانات متعددی چون روشن بودن چراغ‌های عقب، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، ترمز کاسه‌ای عقب و ترمز دیسکی جلو، رینگ فولادی، تریم داخلی پارچه، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، تهویه دستی، کروز کنترل و فرمان هیدرولیک مجهز شده است.

رانا پلاس کد 61508 نیز از یک موتور 1.5 لیتری TU5 پلاس با قابلیت زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی بهره می‌برد و قادر است قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شد از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

رانا پلاس

از امکانات مدل پانوراما این خودرو می‌توان به روشن بودن چراغ‌های عقب، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی، تهویه دستی، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، تریم داخلی پارچه‌ای، ترمز ABS و EBD، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوا، سقف پانوراما با کاور دستی، کروز کنترل و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

طبق قوانین جدیدی که سازمان استاندارد در نظر گرفته است، ایران خودرو باید خانواده Runna Plus را تا پایان سال 1402 با سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور فشار باد تایرها و سنسور نور مجهز کند. از آنجایی که ایران خودرو به زیرساخت این قطعات دسترسی دارد، تیپ‌های بعدی Runna Plus به شکل استاندارد با امکاناتی چون سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور فشار باد تایرها، سنسور باران و سنسور نور روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*