یخچال‌ فریزرهای سامسونگ

با سه قابلیت ویژه یخچال‌ فریزرهای سامسونگ آشنا شوید

یخچال‌ فریزرهای سامسونگ به قابلیت‌های متعددی مجهز شدند تا به‌خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهند. در ادامه با سه قابلیت ویژه این یخچال های سامسونگ آشنا می‌شویم.

یخچال فریزرهای سامسونگ علاوه بر طراحی زیبا و حداکثر شخصی‌سازی، از قابلیت‌های متعددی از جمله SpaceMax، Twin Cooling Plus و Cool Select Zone بهره می‌برند که می‌توانند به تمام نیازهای کاربران خود پاسخ دهند. در این مقاله با این سه قابلیت ویژه یخچال‌ فریزرهای سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سه قابلیت ویژه یخچال‌ فریزرهای سامسونگ

فضای بیشتر با SpaceMax

 یخچال‌ فریزرهای سامسونگ

سامسونگ با فناوری SpaceMax توانسته بین ظرفیت و راندمان انرژی تعادل برقرار کرده میزان ظرفیت یخچال فریزرهای خود را با همان سایز قبلی افزایش دهد. این فناوری به یک عایق‌بندی ویژه مجهز شده که به‌کمک آن بدون آسیب زدن به بهره‌وری انرژی می‌توان دیوارها را بسیار نازک‌تر طراحی کرد.

در همین راستا سامسونگ به کمک این فناوری توانسته ضخامت دیوار فریزر و یخچال را تا حدود 15 و درها را تا 25 میلی‌متر کاهش دهد. به‌طور کلی این فناوری باعث شده تا ظرفیت یخچال فریزر سامسونگ بدون هیچ افزایش حجمی تا حدود 100 لیتر افزایش پیدا کند.

سرمایش جداگانه با Twin Cooling Plus 

یخچال‌ فریزرهای سامسونگ

تجربه مخلوط شدن بوهای مختلف غذاها در یخچال و عمر کم نگهداری آن‌ها جزو مشکلات بزرگ کاربران محسوب می‌شوند. در همین راستا سامسونگ با فناوری Twin Cooling Plus توانسته این مشکلات را برطرف کند.

یخچال‌ فریزرهای سامسونگ

این فناوری از دو تبخیرکننده و دو فن متفاوت برای بخش‌های فریزر و یخچال بهره می‌برد که باعث شده هوای سرد یخچال به فریزر انتقال پیدا نکند. به‌واسطه این فناوری، 70 درصد رطوبت مواد غذایی در یخچال حفظ خواهد شد.

سرمای مورد نیاز با Cool Select Zone

Samsung Refrigerators

کاربران با فناوری Cool Select Zone می‌توانند میزان سرمایش هر بخش را تغییر دهند. در واقع با این فناوری امکان تعیین سه حالت سرمایشی شامل Quick Cool، Thaw و Cool برای محفظه‌ی Fresh Zone وجود خواهد داشت.

حالت Quick Cool یا سرمایش سریع برای خنک‌سازی سریع موادی غذایی تازه خریداری شده در نظر گرفته شده است. این حالت از خراب شدن گوشت، مرغ یا ماهی تازه جلوگیری می‌کند و در مدتی کوتاه آن را با دمای داخلی دستگاه منطبق خواهد کرد.

Samsung Refrigerators

سامسونگ حالت Thaw را نیز برای یخ‌زدایی مواد منجمد در نظر گرفته که بدون این‌که یخ مواد غذایی جدا شود، سرمای لازم را حفظ کرده و مانع خراب شدن آنها خواهد شد. حالت Cool نیز کارکرد معمول یخچال را دارد و با فعال کردن این حالت می‌توان از محفظه Fresh Zone به‌عنوان یک یخچال استفاده کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*