هرآنچه که تا امروز درباره آیفون ۷ می دانیم

مهم نیست طرفدار محصولات اپل، خصوصا گوشی هوشمند آیفون باشید یا خیر، نکته مهم اینجاست که حتی کسانی که طرفدار اپل نمی باشند هم هر سال منتظر رونمایی از آیفون جدید هستند تا ببینند دست پخت جدید این کمپانی صاحب نام، چیست.حالا همه انتظار رونمایی از آیفون ۷ ( iPhone 7 ) را می کشند.محصولی که طبق روال گذشته ، تا کنون اطلاعات زیادی از آن فاش شده است.در این مطلب به بررسی شایعات و جمع بندی آنچه که تا امروز درباره آیفون ۷ می دانیم پرداخته ایم.پس در ادامه گجت نیوز را همراهی کنید.

نسل بعدی آیفون احتمالا در دو مدل با سایز‌های متفاوت عرضه شود

there-will-be-two-iphones-with-different-sized-screens

احتمالا ما شاهد هستیم تا آیفون۷ در مدل ۴.۷ اینچی همانند آیفون۶s و مدل۵.۵ اینچی همانند آیفون ۶s Plusعرضه شود. این کار خوشایند نیست که اپل آیفون‌های خود را در دو مدل عرضه نکند.

استفاده نکردن از فلز در ساختار آیفون ۷

it-wont-be-made-of-metal

در چند نسل گذشته اپل برای آیفون‌ها بدنه آلمینیومی‌در نظر گرفته بود. تا کنون، اپل سه ماده اصلی برای ساخت آیفون از جمله پلاستیک، شیشه و فلز استفاده کرده است. در حال حاضر ممکن است اپل برای ساخت آیفون‌های جدید از ترکیبات دیگری استفاده کند. هیچ کس نمی‌داند که از چه موادی قرار است استفاده شود اما مسلما حس فوق العاده ای را به کاربر منتقل خواهد کرد.

خط‌های مربوط به آنتن در نسل بعدی آیفون وجود ندارد

it-wont-have-white-plastic-stripes-on-the-back

خط‌هایی پلاستیکی که درپشت آیفون ۶s وجود دارد و مربوط به آنتن گوشی می‌باشدو باعث افت زیبایی دستگاه می‌شود اما ممکن است در نسل بعدی شاهد آن‌ها را نباشیم. این کار به زیباتر شدن گوشی کمک می‌کند.

آیفون جدید باریک تر خواهد شد

the-design-will-be-thinner

آیفون ۷ از آیفون ۶s باریک تر خواهد بود. یکی از دلایل اصلی که اپل قرار است جک مربوط به هدفون را حذف کند، ظریف تر شدن دستگاه است.

آیفون ۷ جک هدفون نخواهد داشت

it-wont-have-a-headphone-jack

بر اساس شایعات منتشر شده آیفون بعدی جک هدفون نداشته و اپل جک ۳.۵mm هدفون را از گوشی خود حذف خواهد کرد. برای گوش دادن به آهنگ احتمالا از درگاه Lightning استفاده خواهد شد که از این درگاه برای شارژ کردن گوشی نیز استفاده می‌شود و این یک عیب به حساب می‌آید و یا استفاده کردن از هدفون بلوتوث که می‌تواند راهکار این مشکل باشد. اگر این شایعات درست باشد اپل و یا دیگر شرکت‌های سازنده وسایل صوتی آداپتوری را طراحی کرده تا شما بتوانید هدفون خود را از طریق جک۳.۵mm به همان پورت Lightning وصل کنید.

ممکن است آیفون بعدی به همراه ایرپاد‌های سازگار با پورت Lightning عرضه خواهد شد

itll-come-with-lightning-ear-pods

اگر آیفون ۷جک هدفون را نداشته باشند،این بدان معناست که ایرپاد‌های آیفون۷ به نحوی ساخته خواهند شد که به پورت Lightning متصل شوند.

احتمالا آیفون بعدی به صورت بی سیم نیز شارژ شود

well-be-able-to-charge-it-wirelessly

ممکن است آیفون۷ به صورت بیسیم نیز شارژ شود. شارژ به صورت بی سیم یکی دیگر از ویژگی‌های آیفون بعدی است و این بدان معناست که روش شارژ کنونی آیفون(استفاده از پورت Lightning) جایگزینی برای محل اتصال هدفون شود.

نسل بعدی آیفون احتمالا ضد آب خواهد بود

itll-survive-drops-in-water

مواد ترکیبی جدید و همچنین عدم وجود جک هدفون می‌تواند آیفون۷ را به یکی از بهترین گوشی‌های ضدآب تبدیل کند. آیفون ۶s هم تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم بود و به احتمال زیاد اپل به سوی مقاوم کردن نسل بعدی آیفون در برابر آب پیش می‌رود.

استفاده از چیپ جدید A10 اپل در آیفون بعدی

itll-run-apples-new-a10-chip

همانند تمامی‌آیفون‌های قبلی،آیفون۷ هم با یک چیپ جدید که با نام A10 شناخته می‌شود راهی بازار خواهد شد. چیپ A9 موجود بر روی آیفون ۶s بسیار قدرتمند است و قدرتمندترین گوشی که هم اکنون میتوانید بخرید آیفون ۶s  می‌باشد. این چیپ جدید موجب بهبود کلی عملکرد آیفون ۷خواهد شد.

به نظر شما آیفون جدید می‌تواند مشتریان اپل را راضی نگه دارد؟

منبع: techinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه ایفوون همه ی این لحاظ هارو داشته باشه
    صد در صد کسی به گردش پاش هم نمیرسه

  2. سلام خدا قوت بابت مطلبتون.
    درسته منبع خبر کسی دیگس و شما کار ترجمه رو انجام دادید. اما انتخاب یه عنوان درست از اختیارات یه خبرنگاره.
    عنوان مطلب میگه هر آنچه در آیفون می دانیم اما تمام تیتر ها به شایعه و احتمال اشاره میکنه.
    احتمالا جک نداره، احتمالا سبکه، احتمالا فلزی نباشه و …