قیمت خودروهای مونتاژی

تاکید دوباره شورای رقابت بر مصوبه جدید قیمت خودروهای مونتاژی

نایب رئیس شورای رقابت با تاکید دوباره بر مصوبه جدید قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد قیمت سایر خودروها طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

محمود دودانگه، نایب رئیس شورای رقابت با اشاره به ابلاغ قیمت‌های مصوب شورای رقابت به وزارت صمت و سازمان حمایت، گفت اخیرا جلسه کمیته کارشناسی کارگروه خودرو با حضور خودروسازان برگزار شد و طی آن پس از بررسی نقطه نظرات و درخواست‌های ارائه شده، سرانجام اعضای شورا با اکثریت آرا بر اجرای این مصوبه تاکید کردند.

احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژی در آینده

نایب رئیس شورای رقابت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد هر نوع تغییر و بازبینی در مورد مصوبه‌های ابلاغ شده فقط در چارچوب دستورالعمل تنظیم بازار خودرو انجام خواهد شد؛ در همین چارچوب نیز امکان انجام تعدیلات لازم بعد از نهایی شدن صورت‌های مالی 12 ماهه سال 1402 و تصویب شورا نیز وجود دارد.

دودانگه در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی که اعلام نشده نیز بیان کرد اطلاعات و اسناد هزینه‌های خودروهایی که هنوز قیمت آنها تعیین نشده توسط خودروسازان برای انجام محاسبات قیمتی به سازمان حمایت ارائه شده است؛ از این رو قیمت‌های پایه رقابتی تعیین و پس از تصویب شورا طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.