روزهای خرمشهر و دزفول

همراه اول به‌مناسبت روزهای خرمشهر و دزفول به خوزستانی‌ها هدیه می‌دهد

همراه اول به‌مناسبت روزهای خرمشهر و دزفول برای خوزستانی‌ها هدایای ویژه اپراتوری و کدهای تخفیف ویژه خرید از محصولات دیجیتال را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول همزمان با سالروز «فتح خرمشهر» و «روز مقاومت و پایداری دزفول» قصد دارد به مشترکان استان خوزستان خود هدایای ویژه‌ای را ارائه دهد. مشترکان تا تاریخ دوشنبه 8 خرداد 1402 می‌توانند از هدایای ویژه‌ای که برای این روزها در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

هدیه همراه اول به‌مناسبت روزهای خرمشهر و دزفول

در همین راستا اپراتور همراه اول برای مشترکان استان خوزستان یک مکالمه رایگان یک روزه درون شبکه را در نظر گرفته است که مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع» می‌توانند از آن استفاده کند. علاوه بر این، مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 121 مربع» می‌توانند از «یک هفته تخفیف بی‌سابقه در خریداری و فعالسازی بسته‌های اینترنت مدار فیروزه‌ای» نیز بهره‌مند شوند.

همچنین خوزستانی‌ها می‌توانند از کد تخفیف 2 میلیون ریالی رزرو کلبه و ویلا از طریق «جاجیگا» نیز استفاده کنند. علاوه بر این، همراه اول به مشترکان این استان اعتبار هدیه 1.5 میلیون ریالی خرید «نت باکس» که دستگاهی هوشمند برای تماشای آنلاین فیلم و سریال برای مشترکان خوزستانی محسوب می‌شود را ارائه کرده است. یک میلیون ریال اعتبار هدیه برای خرید بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» نیز یکی دیگر از هدایای همراه اول برای این روزها محسوب می‌شود.

گفتنی است سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به‌عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی و «چهارم خرداد» به‌واسطه مقاومت مردم دزفول در برابر حملات موشکی رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس به‌عنوان روز مقاومت و پایداری دزفول در تقویم نام‌گذاری شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*