مشخصات گلکسی J7 2016 هم از طریق GFXBench فاش شد

صبح امروز بود که مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J5 سامسونگ از طریق بنچمارک GFX فاش گردید.حالا مشخصات نسخه جدید برادر بزرگتر این گوشی یعنی گلکسی J7 نیز از طریق GFXBench لو رفته است.اطلاعات فاش شده ، خبر از پیشرفت سخت افزاری و نرم‌افزاری این گوشی نسبت به مدل سال گذشته آن می دهد.با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy J7 2016 آشنا شویم.

براساس اطلاعات بدست آمده از GFXBench، گلکسی j7 2016 نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 خواهد شد که نسبت به مدل ۲۰۱۵، پیشرفت‌هایی به خود دیده است. در گذشته رزولوشن ۷۲۰p به‌کار رفته در J7 2015 تصاویر نادقیق و تاری تولید می‌کرد که حالا سامسونگ با افزایش رزولوشن آن سعی در بهبود کیفیت صفحه نمایش داشته است.

sx

چیپست Snapdragon 615 با فرکانس ۱.۵GHz ، سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی توان پردازشی زیادی را نوید می‌دهند. مدل جدید J7 مقدار رم دوبرابری نسبت به J7 را در اختیار دارد و به راحتی از پس انجام کارهای پردازشی درکنار هم و مالتی تسکینگ بر خواهد آمد.

دوربین‌های دستگاه -چه عقب و چه جلو- همانند سابق به ترتیب از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برند و تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارند. با توجه به پیشرفت J7 جدید درهمه زمینه‌ها، امید می‌رود ظرفیت باتری که در گذشته ۳۰۰۰ میلی آمپر گنجایش داشت، با ظرفیت بیشتری عرضه شود. همچنین اندروید ۵.۱.۱ برروی این گوشی اجرا خواهد شد.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*