ال‌جی در سال ۲۰۱۵ حدود ۶۰ میلیون گوشی موبایل فروخته است

کمپانی ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرده که با نگاه به این نتایج می‌توان متوجه شد که این کمپانی توانسته ۱۵.۳ میلیون گوشی موبایل بین ماه های اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۵ فروش داشته باشد. با این حساب میزان فروش این کمپانی کره ای در سال ۲۰۱۵ به ۵۹.۷ میلیون واحد گوشی رسیده که نسبت به ۵۹.۱ میلیون واحد در سال ۲۰۱۴ کمی بیشتر است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در ادامه اعلام شده که از ۱۵.۳ واحد گوشی فروخته شده در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، نزدیک به ۱۱ میلیون آن گوشی‌های مدل‌ LTE هستند. جالب است بدانید که این برای اولین بار است که ال‌جی توانسته در یک سه ماهه بیش از ۱۰ میلیون موبایل مدل LTE بفروش رساند.

بخش موبایل ال‌جی اعلام کرده که کمپانی توانسته در سه ماهه چهارم به درآمدی معادل ۳.۲۶ میلیارد دلار برسد. البته با اینکه هر ساله کمپانی در حدود ۰.۴ درصد از فروش خود را از دست می‌دهد، با این حال توانسته ۱۲ درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ فروش داشته باشد که علت آن نیز رشد بازار آمریکای شمالی‌ و فروش خوب گوشی V10 در این ناحیه است. البته میزان ضرر این بخش نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ افزایش یافته.

میزان ضرر خالص مجموعه‌ی کمپانی ال‌جی الکترونیکز در سه ماهه چهارم در حدود ۱۱۷ میلیون دلار بوده که نسبت به ضرر سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ کمتر است. در نهایت باید گفت که با توجه به ارقام مشخص شده میزان درآمد خالص بخش موبایل ال‌جی در حدود ۵۰.۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ کاهش یافته است. البته در نظر داشته باشید که منظور کل بخش‌های کمپانی ال‌جی بوده و بخش موبایل، قسمتی از این ابرکمپانی کره ای‌ست.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*