نسخه جدید KMC J7

نسخه جدید KMC J7 کرمان موتور در چین رونمایی شد

جک A5‌ پلاس به‌عنوان نسخه جدید KMC J7 کرمان موتور در بازار چین عرضه شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید کی ام سی جی 7 آشنا می‌شویم.

جک A5‌ پلاس که به‌عنوان نسخه جدید جک جی ۷ کرمان موتور محسوب می‌شود به‌تازگی در 4 تیپ مختلف به بازار چین عرضه شد. این سدان میان‌رده که اکنون از امکانات بیشتری بهره می‌برد با قیمتی بین 65 هزار و 800 تا 85 هزار و 800 یوآن برابر با 450 تا 585 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ضمن این‌که امکان خرید قسطی این خودرو با بازپرداخت 24 ماهه نیز برای مشتریان چینی فراهم شده است. این خودرو از گارانتی 5 ساله یا 200 هزار کیلومتر نیز بهره می‌برد.

مشخصات نسخه جدید KMC J7 

نسخه جدید KMC J7

نسخه جدید KMC J7 از لحاظ ظاهری نسبت به قبل تغییراتی را تجربه نکرده است، اما طراحان برای کابین آن امکانات بیشتری را در نظر گرفتند. این سدان میان رده چینی اکنون از سیستم ارتباط با راننده بهره می‌برد که می‌توان با صدا آپشن‌ها را فعال کرد. همچنین این خودرو اکنون به 4 کیسه هوا و دوربین 360 درجه نیز مجهز شده است.

نسخه جدید KMC J7

در جک A5‌ پلاس یک پردازنده 6 هسته‌ای وظیفه پردازش اطلاعات ورودی را بر عهده دارد؛ این پردازنده قادر به دریافت صدای مالک خودرو بوده و مواردی چون تنظیم تهویه مطبوع، باز و بسته کردن شیشه‌ها و سانروف‌های خودرو، سفارش اطلاعات، گوش دادن به موسیقی، تماس گرفتن با مخاطبان، ناوبری با کنترل صدا، موقعیت‌یابی منبع صدا و غیره را انجام می‌دهد.

نسخه جدید KMC J7

شرکت جک برای تمام تیپ‌های جک A5‌ پلاس سیستم تعلیق مولتی‌لینک در محور عقب را در نظر گرفت که به همین دلیل سطح سواری این خودرو نرم و راحت‌تر شده است. نسخه جدید KMC J7 همانند قبل از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند.