آموزش تردز

آموزش دانلود و عضویت در شبکه اجتماعی تردز – Threads

شبکه اجتماعی تردز اینستاگرام توانسته در یک روز به ده‌ها میلیون کاربر فعال برسد و همین حالا احتمالا چندصدهزار ایرانی در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید اکانت تردز بسازید، با آموزش دانلود و عضویت در Threads همراه گجت نیوز بمانید.

مدت‌ها بود که ایرانی‌ها سراغ شبکه اجتماعی جدیدی نرفته بودند و بیشتر فعالیت خود را در اینستاگرام، توییتر و تلگرام انجام می‌دادند. با این حال ظهور شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ به نام تردز باعث شد بسیاری از کاربران ایرانی به همراه میلیون‌ها کاربر از سرتاسر جهان، سراغ استفاده از تردز بروند. در صورتی که از قطار تردز اینستاگرام جا مانده‌اید، بهتر است با ما همراه شوید تا ساده‌ترین روش دانلود و عضویت این شبکه اجتماعی را با شما به اشتراک بگذاریم.

آموزش دانلود برنامه تردز اینستاگرام

اولین قدم برای استفاده از این برنامه، دانلودش است اما به لطف فیلترینگ از داخل و محدودیت‌های خارجی، کاربران ایرانی کار سختی برای دریافت این برنامه پرطرفدار دارند. شما می‌توانید با جستجوی Threads در فروشگاه‌های برنامه مانند گوگل پلی استور و اپ استور اپل، برنامه جدید اینستاگرام را دریافت کنید. در صورتی که به دلایلی نمی‌توانید برنامه تردز را از فروشگاه‌های رسمی برنامه دریافت کنید، می‌توانید فایل APK این برنامه را که توسط تیم گجت نیوز تست شده از کانال تلگرام ما دریافت کنید.

آموزش نصب تردز

برای دانلود برنامه تردز، می‌توانید سراغ گوگل پلی استور، اپل استور اپل یا کانال تلگرام گجت نیوز بروید.

در صورتی که نمی‌خواهید برنامه تردز را دانلود کنید، می‌توانید با وارد شدن به وبسایت رسمی تردز با آدرس threads.net وارد این پلتفرم شوید. البته بهتر است بدانید که نسخه مرورگر این برنامه محدودیت‌های بسیار زیادی دارد و شما فقط می‌توانید تردهای کاربران دیگر را ببینید. برای بازنشر،‌ پست کردن یا ریپلای زدن در تردز باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را دریافت کنید.

حالا باید وارد حسابتان در تردز شوید

زمانی که برنامه تردز را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کردید، باید وارد حساب کاربری خودتان شوید. خوشبتختانه این برنامه با اینستاگرام سازگاری کاملی ندارد و نیازی نیست یک حساب کاربری تازه بسازید. پس از وارد شدن، باید اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید که شامل یوزرنیم و پسورد شما است. پس از این مرحله شما می‌توانید از نام کاربری، نام نمایشی، عکس پروفایل، بیوگرافی، لینک و … خود که در حساب اینستاگرامتان وجود داشت، در تردز نیز استفاده کنید.

به یاد داشته باشید در صورتی که هنوز عضو اینستاگرام نشده‌اید، باید اطلاعات خود را وارد کنید و گزینه ایمپورت اطلاعات برای شما وجود نخواهد داشت. پس از این مرحله، باید نوع حساب کاربری خود را انتخاب کنید. در این جا هم مانند اینستاگرام دو گزینه پابلیک و پرایوت برای شما در دسترس خواهد بود.

تردز ایلان ماسک

برنامه تردز به لطف پشتیبانی از اکانت اینستاگرام، یک شبه توانست به بزرگ‌ترین رقیب توییتر تبدیل شود و درگیری‌های مارک زاکربرگ و ایلان ماسک را به مرحله تازه‌ای ببرد!

در صورتی که عضو اینستاگرام هستید، این امکان را دارید که کسانی که فالو را در اینجا هم پیدا کنید و تمام آن‌ها را به صورت همزمان دنبال کنید. در صورتی که فالوینگ‌های شما هنوز در تردز حسابی نساخته‌اند، درخواست فالو کردن شما برای آن‌ها ارسال می‌شود و زمانی که وارد این پلتفرم شوند، شما آن‌ها را فالو خواهید کرد. یادتان باشد تردز در کشورمان هنوز نیامده فیلتر شد و امکان دسترسی به آن بدون فیلترشکن ممکن نیست!

سخن پایانی

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید در صورتی که بخواهید اکانت تردز خود را پاک کنید باید بیخیال اکانت اینستاگرامتان هم بشوید. با توجه به این که در حال حاضر راه حل کاملی برای حذف اکانت تردز در دسترس نیست، پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از اکانت اینستاگرام اصلی‌تان برای ورود به این پلتفرم، از اکانتی دیگر استفاده کنید تا در صورتی که بخواهید تردز خود را پاک کنید، اتفاقی برای اینستاگرام شما نیفتد.

اگر تردز را نصب کردید، پیشنهاد می‌کنیم برای دنبال کردن آخرین اخبار، حواشی و میم‌های مربوط به دنیای تکنولوژی صفحه گجت نیوز در تردز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*