گلکسی زد فولد 58 و زد فلیپ 5

گوشی های تاشو سامسونگ امسال افزایش قیمت دارند!

با لو رفتن تقریبا تمام مشخصات گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5؛ تنها راز باقی مانده، قیمت آن‌ها بود. حالا اما قیمت گوشی های تاشو سامسونگ هم فاش شده است.

هنوز چند هفته تا برگزاری مراسم Unpacked و رونمایی از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 فاصله داریم؛ ولی ظاهرا خود سامسونگ هم عجله دارد و در حال رزرو زودهنگام سفارش‌های خرید است. اما گوشی های تاشو جدید سامسونگ چقدر قیمت دارند؟

نشریه فرانسوی Dealabs، این راز را برملا کرده است. بر این اساس، گلکسی زد فلیپ 5 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی 1200 یورو قیمت خواهد داشت. این یعنی افزایش 30 یورویی نسبت به قیمت گلکسی زد فلیپ 4 در سال گذشته!

قیمت نسخه 512 گیگابایتی اما با 50 یورو افزایش، 1340 یورو درج شده است.

ناگفته نماند که این منبع همسو با شماری از گزارش‌های پیشین، اشاره‌ای به نسخه 128 گیگ نکرده و شاید نسخه پایه، امسال 256 گیگ باشد.

تا جایی که می‌دانیم، این گوشی تاشو در رنگ‌های گرافیتی، کرم، لاوندر (بنفش) و سبز کمرنگ عرضه خواهد شد؛ ولی بعید نیست که چند آپشن رنگ اختصاصی هم از طریق سایت سامسونگ در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

اما برسیم به گلکسی زد فولد 5 که ظاهرا افزایش قیمت بیشتری را تجربه خواهد کرد. نسخه 256 گیگابایتی با برچسب قیمت 1900 یورویی، 100 یورو گران‌تر از گلکسی زد فولد 4 خواهد شد. این افزایش برای نسخه‌های دیگر، 120 یورو خواهد بود و قیمت گران‌ترین نسخه با 1 ترابایت حافظه داخلی، 2280 یورو!

البته فراموش نکنید که سامسونگ امکان معاوضه گوشی‌های قدیمی را هم فراهم خواهد کرد تا از این طریق، مشتریان بتوانند تاشوهای جدید را ارزان‌تر تهیه کنند. همچنین قیمت نهایی در سایر نقاط دنیا، می‌تواند کمی متفاوت از بازار اروپا باشد.

برای گلکسی زد فولد 5 هم باید انتظار رنگ‌بندی مشکی، کرم، آبی و چند رنگ اختصاصی در وب‌سایت سامسونگ را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*