شوخی ال‌جی با سامسونگ بخاطر نبود باتری قابل تعویض در سری گلکسی S6

به تازگی سامسونگ در توییتی به طرفداران خود یادآوری کرده که می‌توان گوشی گلکسی S6 Edge Plus را به لطف قابلیت شارژ سریع درون ساختی از صفر تا صد درصد در ۹۰ دقیقه شارژ کرد.  شعبه‌ی آمریکا موبایل ال‌جی نیز در یک جواب به شوخی زیر توییت سامسونگ زده که با استفاده باتری قابل تعویض در یک لحظه از صفر به صد درصد شارژ کامل برسید، و این در حالی بود که یک لینک به صفحه‌ی رسمی ال‌جی V10 زده شده بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

احتمالا از این موضوع خبر دارید که در مقایسه با سری گلکسی S5، سامسونگ در خانواده‌ی گلکسی S6 تغییرات زیادی ایجاد کرده که یکی از آن‌ها حذف قابلیت باتری قابل تعویض است که به جای آن از باتری غیر قابل تعویض استفاده شده. خیلی از کمپانی‌های دیگر (مانند اپل) نیز از باتری‌های غیر قابل تعویض در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، با این حال سازندگان دیگری نیز وجود دارند که چنین کاری را یک عقب‌گرد خوانده و سعی می‌کنند در گوشی خود از باتری قابل تعویض استفاده کنند.

در حال حاضر تعداد زیادی گوشی قدرتمند در بازار وجود دارد که از باتری‌ قابل تعویض استفاده می‌کنند که بعضی از آن‌ها نیز توسط کمپانی محبوب کره ای ال‌جی ساخته می‌شود. برای نمونه می‌توان به ال‌جی وی ۱۰ (LG V10) اشاره کرد، یک گوشی بالارده‌ی اندرویدی که از ماه اکتبر در بازار موجود است.

البته در تست‌ها نشان داده شده که باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت گوشی گلکسی ۶ اس اج پلاس (Galaxy S6 Edge Plus) توانسته دوام بیشتری از باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت موبایل ال‌جی وی ۱۰ (LG V10) داشته باشد. گرچه در شارژ سریع، V10 تنها به ۶۵ دقیقه نیاز دارد تا شارژ کامل شود و این یعنی در حدود ۲۵ دقیقه زودتر از پرچم‌دار سامسونگ.

شوخی ال‌جی با سامسونگ بخاطر نبود باتری قابل تعویض در سری گلکسی S6 1

نظر شما چیست؟ آیا یک گوشی با باتری قابل تعویض را می‌پسندید و یا موبایلی با باتری غیر قابل تعویض؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سلام..مرسی از سایت خوبتون..م بیشتر گوشی باقابلیت تعویض باتری میپسندم علتشم دوستای دیگه تو نظراتشون گفتن ک بعد یک مدت باتری قابلیت خودشو از دس میده تو مدلهای بدون تعویض..ی نکته دیگه هم بگم من از گوشی الجیg3استفاده میکنم گوشی هایی مث این و سامسونگ ب علت بزرگ بودن صفحه نمایش وتراکم پیکسلی بالا مصرف شارزشون ظبیعتا بالاست…بنظر من بین این گوشی و سامسونگs6تفاوتی از نظر باتری وجود نداره علاوه براین سامسونگ جوابدهی باتریش خیلی ظعیفترنسبت ب ال جی هست..کتومدل نوت۵ هم میشه اینو دید…مرسی ببخشید ک طولانی شد

  2. باتری قابل تعویض همیشه گزینه بهتریست :Who-s-the-man: .هیچ وقت حتی به خرید یک گوشی با باتری غیر قابل تعویض فکر هم نمیکنم :Liar: . :In-pain:

  3. من باتری قابل تعویض رو میپسندم،اونهم بیشتر به خاطر اینکه بعد از حدود یک سال و نیم عمر باتری تقریبا تمومه و خوب شارژ نگه نمیداره. باید تعویض شه.با اینحال بخاطر طراحی نازیبا و بدنه بیکیفیت گوشی های ال اجی نسبت به سامسونگ و استفاده از صفحه های رنگ پریده LCD بجای AMOLED سامسونگ سری S6 به بالا رو ترجیح میدم.