ایکس ویژن

از لوازم خانگی تا لذت بیشتر از زندگی، با ایکس ویژن

ایکس ویژن برندی نام آشنا است که در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در حوزه لوازم صوتی تصویری و تلویزیون گسترش داد. پس از گذشت زمان و موفقیت ایکس ویژن در تولید محصولاتی مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا، این برند در سال ۹۷ دست به تولید لوازم خانگی نظیر یخچال، لباس‌شویی و ظرف‌شویی زد.

آوازه کیفیت خوب محصولات این برند و قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه موجب محبوبیت این برند در بازار ایران شد. 

اکنون با وجود رقابت بالا میان برندهای لوازم خانگی ایرانی، ایکس ویژن شروع به اجرای کمپینی تحت عنوان «با محصولات ایکس ویژن از زندگی بیشتر لذت ببرید.» کرده است تا محصولات جدید خود را معرفی کند. این برند با جوایزی نفیس و ارزنده به استقبال مخاطبان خود آمده است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

تماشای فیلم در آرامش، با ماشین لباس‌شویی ایکس ویژن

ایکس ویژن

حرکت بیش از حد و غیر قابل تحمل ماشین لباس‌شویی، لرزش و صدای شدید آن‌، تصویری است که همه ما حداقل یک بار آنرا تجربه کرده‌ایم و موجب آزردگی خاطرمان هم شده است. 

ایکس ویژن در کمپین تازه خود، نوید تجربه‌ای متفاوت را به شما می‌دهد. در این کمپین موقعیتی را تصویر می‌کند که شما با استفاده از لباس‌شویی‌های مجهز به موتور دایرکت درایو این برند، بدون کوچک‌ترین لرزش و صدایی از تماشای فیلم و سایر فعالیت‌های روزمره خود لذت می‌برید.

ماشین لباسشویی جدید ایکس ویژن دارای ظرفیت شست‌و‌شوی 10 کیلوگرم، حداکثر دور خشک کن 1200 دور بر دقیقه، قابلیت افزودن لباس در حین شستشو، کنترل پنل تمام لمسی با برنامه های متنوع شست‌و‌شو و موتور دایرکت درایو است.

سفر با خیالی آسوده، به همراه یخچال ایکس ویژن

ایکس ویژن

خارج کردن تمام مواد غذایی از یخچال، قبل از سفری طولانی، یا روبه‌رو شدن با مواد غذایی فاسد داخل یخچال بعد از بازگشت از سفری طولانی، موقعیت‌های دیگری هستند که احتمالا با آن‌ها روبه‌رو شده‌اید.

اکنون کمپین «از زندگی بیشتر لذت ببرید» ایکس ویژن با رویکرد فراهم کردن شرایطی برای آسودگی خیال خانواده‌ها در سفر و نداشتن نگرانی از فاسد شدن مواد غذایی، شروع به معرفی محصولات دسته‌بندی یخچال و فریزر خود کرده است.

یکی از جدیدترین مدل‌های این دسته‌بندی ساید بای ساید تمام اتوماتیک S7 است که با ظرفیتی ۵۵۶ لیتری و مجهز بودن به کمپرسور اینورتر، آبریز و یخ‌ساز با قابلیت اتصال به آب شهری، درب مینی بار و به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته، لذت سفر و زندگی روزمره بی دغدغه را چندین برابر کرده است.

لذت دورهمی و در جمع بودن، با ماشین ظرف‌شویی ایکس ویژن

ایکس ویژن

موقعیتی را تصور کنید که میزبان یک مهمانی بزرگ هستید و پس از پایان مراسم و خداحافظی افراد حاضر، شما مانده‌اید و کوهی از ظروف کثیف! در چنین شرایطی که احتمالا از برگزاری مراسم پشیمان هستید، وجود ماشین ظرف‌شویی می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای مهمانی‌های بیشتر. 

در این کمپین، ایکس ویژن با هوشمندی خود و در نظر گرفتن این نیاز دست به معرفی محصولات دسته‌بندی ماشین ظرف‌شویی زده است تا به این بهانه فرصتی برای لذت بردن از زندگی را برای شما فراهم کند.

ماشین ظرفشویی 14 نفره جدید ایکس ویژن، دارای 3 سبد مجزا و 8 برنامه متنوع برای شستشوی ظروف است. از ویژگی های دیگر این محصول، می‌توان به شست‌وشوی دو ناحیه‌ای (Dual Zone Wash)، برنامه پیش شست‌وشو (Prewash) و برنامه شست‌وشوی پرقدرت (Intensive) اشاره کرد.

فرصت تماشای جدیدترین فیلم نولان در ترکیه، با قرعه‌کشی بزرگ ایکس ویژن

در انتها و پس از آشنایی با هدف کمپین جدید برند ایکس ویژن و ویژگی‌های سه محصول کاربردی و پرطرفدار آن به قسمت هیجان‌انگیز و پر از جایزه آن می‌رسیم.

صفحه اینستاگرام ایکس ویژن در هر هفته با برگزاری مسابقات و چالش‌های جذاب، جوایز مختلفی نظیر هدایای نقدی، کد تخفیف محصولات ایکس ویژن و لوازم خانگی و… را برای مخاطبان در نظر گرفته است و اما قرعه‌کشی بزرگ!

این برند به شما این شانس را داده است تا از طریق صفحه لندینگ ایکس ویژن و تنها با وارد کردن شماره تماس خود و پاسخ به سه سوال، برنده تماشای جدیدترین فیلم کارگردان سرشناس، «کریستوفر نولان» (Oppenheimer)، در ترکیه باشید. 

با محصولات ایکس ویژن از زندگی بیشتر لذت ببرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*