عرضه بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ برای گلکسی S6 و S6 Edge در کره جنوبی

خبر خوبی که امروز برای دارندگان پرچم داران سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده، خبر عرضه شدن بروزرسانی اندروید ۶.۰.۱ برای گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge در کره است. با این حساب باید بزودی شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی در دیگر نقاط جهان نیز باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

سامسونگ کمی دیر اقدام به انتشار بروزرسانی اندروید جدید برای گوشی‌های خود کرد اما در نهایت شاهد عرضه‌ی اندروید ۶.۰.۱ در کره‌ی جنوبی هستیم. هر بار قبل از عرضه‌ی جهانی یک بروزرسانی، سازندگان موبایل ابتدا یک نسخه از بتای بروزرسانی را در منطقه‌ی خاصی عرضه کرده و بعد از رفع باگ‌ها (درصورت وجود داشتن) و اطمینان پیدا کردن از نبود مشکلی در بروزرسانی، اقدام به انتشار جهانی آن می‌نمایند. با این حال، هنوز مشخص نیست که در چه زمانی این بروزرسانی برای دیگر نقاط جهان منتشر خواهد شد.

کمپانی کره ای نیز ابتدا بروزرسانی را در کره عرضه کرده و سپس آن را در دسترس کاربران در دیگر نقاط جهان قرار خواهد داد. البته به احتمال زیاد این آپدیت برای گوشی‌های گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس (Galaxy S6 Edge Plus) نیز به زودی آماده و عرضه خواهد شد.

مدل

SM-G920S

نام مدل

گلکسی S6

کشور

کره‌ی حنوبی

نسخه

اندروید ۶.۰.۱

لیست تغییرات

۷۰۳۷۲۶۴

تاریخ ساخت

جمعه،۲۲ ژانویه ۲۰۱۶

کد محصول

SKC

PDA

G920SKSU3DPAC

CSC

G920SSKC3DPAC

مدل

SM-G925S

نام مدل

گلکسی S6 Edge

کشور

کره‌ی جنوبی

نسخه

اندروید ۶.۰.۱

لیست تغییرات

۷۰۳۷۲۶۴

تاریخ ساخت

جمعه،۲۲ ژانویه ۲۰۱۶

کد محصول

SKC

PDA

G925SKSU3DPAC

CSC

G925SRKC3DPAC

منبع: sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*