یخچال +Family Hub‎ سامسونگ

با طراحی و ویژگی‌های یخچال +Family Hub‎ سامسونگ آشنا شوید

سری 2023 یخچال +Family Hub‎ سامسونگ نسبت به قبل تغییرات زیادی را تجربه کرده تا در قالب یک یخچال مدرن، به‌خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهد.

سامسونگ در سال 2016 یخچال Family Hub را عرضه کرد که با صفحه‌نمایشی چند اینچی روی درها و قابلیت‌های اینترنت اشیا توانست صنعت یخچال را متحول سازد. در همین راستا سامسونگ برای سری 2023 یخچال Family Hub خود تغییرات زیادی را در نظر گرفت و آن را با نام Family Hub+ به بازارهای جهانی عرضه کرد. این یخچال اکنون از نمایشگر 32 اینچی بزرگ و قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های یخچال +Family Hub‎ سامسونگ

بزرگتر شدن صفحه نمایش

یخچال +Family Hub‎ سامسونگ

یخچال +Family Hub‎ سامسونگ به صفحه نمایش لمسی 32 اینچی فول اچ دی مجهز شده که اندازه آن به‌میزان چشمگیری نسبت به صفحه نمایش 21.5 اینچی نسل قبلی افزایش پیدا کرده است؛ اما چرا سامسونگ سایز این صفحه نمایش را افزایش داده است؟

سازگاری با شرایط جدید

یخچال +Family Hub‎ سامسونگ

از آنجایی که همه‌گیری کرونا باعث شده بود تا بسیاری از مردم زمان بیشتری را در خانه سپری کنند و همچنین امروزه آشپزخانه نیز به فضایی فراتر از پخت‌وپز و غذا خوردن تبدیل شده است، سامسونگ صفحه نمایش بزرگتری را برای یخچال +Family Hub‎ در نظر گرفته تا تجربیات گسترده‌تری را ارائه دهد.

توجه بیشتر به جزئیات

بزرگتر شدن صفحه نمایش باعث می‌شود تا کاربران توجه بیشتری به جزئیات داشته باشند. در واقع صفحه نمایش 32 اینچی برای کودکان و افرادی که روی ویلچر قرار دارند نیز به‌آسانی قابل دسترسی خواهد بود. در همین راستا طراحان سامسونگ بخش پایین نمایشگر را به‌گونه‌ای طراحی کردند تا به نیازهای این کاربران به‌خوبی پاسخ دهند.

یخچال +Family Hub‎ سامسونگ

هرچند بخش بالای نمایشگر بلندتر از قبل شده، اما کاربران با قابلیت Accessible Screen قادرند با دو با فشار دادن دکمه هوم، بخش بالای صفحه نمایش را در بخش پایینی مشاهده کرده و به منوها دسترسی راحت‌تری داشته باشند. پنل اطراف نمایشگر نیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا جزئیات بخش کناری نیز به‌خوبی دیده شود.

کاربرپسندتر

Samsung Family Hub+ refrigerator

یخچال +Family Hub‎ کاملا قابل شخصی‌سازی بوده و کاربران می‌توانند مواد پنل را بر اساس سلیقه خود خریداری کنند. شیشه satin از بافت مخملی بهره می‌برد و راحتی و درخشندگی بالایی را به‌همراه دارد. شیشه glam نیز دارای سطح بسیار براقی بوده و می‌تواند محیط را روشن کند. همچنین فلز استفاده شده در بدنه نیز نمایی از ظرافت و یکپارچگی را به‌همراه دارد. ضمن این‌که کاربران می‌توانند به‌آسانی این پنل‌ها را تعویض کنند.

تجربیات جدید

Samsung Family Hub+ refrigerator

نمایشگر بزرگ یخچال +Family Hub‎ سامسونگ امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا علاوه بر این‌که از محتوای خود لذت می‌برند، بتوانند چند کار را به‌شکل همزمان به انجام برسانند. کاربران این یخچال قادرند از اپلیکیشن محبوب Samsung TV Plus و محتواهای آن استفاده کنند. همچنین قابلیت Picture in Picture امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان در پس‌زمینه از تماشای سریال یا فیلم مورد علاقه نیز لذت برد و به وبگردی یا جستجوی دستورالعمل غذاها پرداخت.

یخچال +Family Hub‎ سامسونگ از قابلیت تماشای محتوای تلفن همراه به‌کمک Smart View نیز بهره می‌برد که این قابلیت امکان اشتراک محتوای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را نیز به‌همراه دارد. خانواده‌ها نیز می‌توانند از طریق برنامه گالری یا Google Photos، عکس‌ها را به نمایشگر Family Hub+ منتقل کرده و آنها را مشاهده کنند.

خانه هوشمند

تصاویر روی نمایشگر Family Hub+ این یخچال مدرن سامسونگ از امکان نظارت و کنترل دستگاه‌های مختلف نیز بهره می‌برند. در واقع سامسونگ برای این تلویزیون یک SmartThings Hub داخلی را در نظر گرفته که کنترل سرویس‌های کاربردی SmartThings مانند آشپزی، مراقبت از لباس، مراقبت از منزل، مراقبت از حیوانات خانگی و مراقبت از انرژی را به‌همراه دارد.

آشپزی هوشمندانه

سامسونگ برای این یخچال مدرن خود سرویس Cooking Board را در نظر گرفته است که جزوی از قابلیت‌های پلتفرم SmartThings محسوب می‌شود. این سرویس، دستورالعمل‌هایی را طبق مواد غذایی و وسایل آشپزی که در آشپزخانه وجود دارد به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین دستورالعمل‌های پخت بهینه‌شده را نیز به دستگاه‌های کاربران می‌فرستد تا از درست بودن دما و مدت زمان پخت مطمئن شود. این سرویس از مراحل مورد نیاز برای پخت هر مدل غذا نیز عکس‌هایی را ارائه می‌دهد تا آشپزی برای کاربران، دیگر یک کار دلهره‌آور نباشد.

با وجود این‌که تا مدت‌ها یخچال فقط مکانی برای نگهداری از مواد غذایی شناخته می‌شد، اما همواره در آنها یک محل ویژه برای ارتباط خانوادگی بود و اعضای خانواده آن را با استیکر و آهن‌رباها تزئین می‌کردند، نقاشی‌های خود را روی آن قرار می‌دادند یا برای سایر اعضای خانواده یادداشت می‌نوشتند؛ در همین راستا سامسونگ با توجه به این موضوع توانسته یخچال +Family Hub‎ را با حداکثر کارایی طراحی کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*