گلکسی تب E 7.0 سامسونگ مجوز FCC گرفت

اخیرا نام تبلت‌هایی همچون گلکسی تب ای ۷، گلکسی تب ای ۸، گلکسی تب ای لایت و گلکسی تب ای لایت کیدز در لیست محصولان چند فروشگاه آنلاین آمریکایی مشاهده شده بودند. پس از آن مطلع شدیم که تبلت گلکسی تب ای ۸ سامسونگ از سازمان FCC تاییده دریافت کرده و حال نوبت به نسخه ۷ اینچی این محصول یعنی گلگسی تب ای ۷ (Galaxy Tab E 7.0) رسیده تا از این سازمان مجوز ورود به بازار آمریکا را دریافت نمایید.

تبلت گلکسی تب ای ۷ سامسونگ با کد اختصاصی SM-T280 در سازمان FCC رویت شده و سازمان FCC اعلام کرده این محصول از بدنه‌ای یکپارچه بهره‌مند می‌شود. بنابراین باتری آن قابلیت جداسازی ندارد. همچنین گفته شده که این تبلت از دو اتصال بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی به عمل می‌آورد که امری چندان عجیب محسوب نمی‌شود. اما سازمان FCC اطلاعات و مشخصات دیگری از این تبلت را نیز فاش کرده است. بنا به گزارش این سازمان، تبلت گلکسی تب ای ۷ سامسونگ قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE 4G را ارائه کرده و به سیستم روی چیپ (SoC) Spreadtrum SC8830 با پردازنده ۱٫۳ گیگارهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali 400 MP2 مجهز می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر این تبلت که احتمالا ۷ اینچی خواهد بود، برابر با ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل اعلام شده و رم آن ۱٫۵ گیگاهرتزی خواهد بود.

سازمان FCC همچنین اشاره کرده که تبلت گلکسی تب ای ۷ سامسونگ به حافظه داخلی پیش فرض ۸ گیگابایتی مجهز می‌شود و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات محدود این تبلت را افزایش دهند. همچنین گفته شده که این محصول از سنسور دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی ۰٫۳ مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این تبلت ارائه نشده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*