ماشین اصلاح شیائومی هیر کلیپر 2

ماشین اصلاح سر و صورت شیائومی هیر کلیپر 2 با قیمت 19 دلار معرفی شد

ماشین اصلاح سر و صورت شیائومی هیر کلیپر 2 با قیمت اقتصادی، عمر باتری 3 ساعته و تیغ تیزتر از جنس سنگ ابسیدین وارد بازار شد.

شیائومی از ماشین اصلاح سر و صورت هیر کلیپر 2 در چین رونمایی کرد. این دستگاه با تیغی از جنس سنگ ابسیدین عرضه می‌شود که تیزتر است و اصلاح دقیق‌تری نسبت به نسل پیشین خود ارائه می‌دهد. پیش‌فروش MIJIA Hair Clipper 2 از 11 آگوست آغاز می‌شود.

اگرچه شیائومی هنوز مشخصات کاملی از ماشین اصلاح هیر کلیپر 2 ارائه نکرده، اما از گزارش‌های مختلف می‌توان با ویژگی‌های آن آشنا شد. نسل اول این دستگاه در سال 2021 عرضه شد و از پنج حالت برای تنظیم طول پشتیبانی می‌کرد. این دستگاه به یک چاقوی سرامیکی با روکش تیتانیوم مجهز شده و دارای استاندارد IPX7 ضدآب است.

ماشین اصلاح شیائومی هیر کلیپر 2

ماشین اصلاح میجیا می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 3 ساعت کار کند. هیر کلیپر 2 دارای 19 بخش کمکی برای طول‌های مختلف مو است و امکان اصلاح کامل بدن را ارائه می‌دهد. این وسیله هم‌چنین دارای یادآور روغن‌کاری و هفت مورد لوازم جانبی است که در بسته‌بندی آن قرار دارد.

انتظار می‌رود که MIJIA Hair Clipper 2 با پیشرفت‌هایی نسبت به مدل قبلی خود عرضه شود. برای نمونه، سر ابسیدین جدید برش بهتری را نسبت به مدل نسل اول ارائه می دهد. مشخصات کامل MIJIA Hair Clipper 2 به زودی با شروع پیش فروش آن منتشر خواهد شد.

هیر کلیپر 2 شیائومی با قیمت 139 یوان (19 دلار) و کمی ارزان‌تر از نسل اول MIJIA Hair Clipper با قیمت 149 یوان (~ 21 دلار) است. شیائومی به‌زودی اطلاعاتی شامل تاریخ عرضه، قیمت و همچنین مشخصات کامل هیر کلیپر MIJIA 2 را ارائه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*