ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنی از طریق چه سایتی میسر است؟

خرید ووچر پرفکت مانی به افراد این امکان را می‌دهد تا خدمات مختلف و خرید از سایت‌های خارجی یا دریافت درآمدهای ارزی خود را به‌راحتی و از طریق یک سیستم امن و مطمئن انجام دهند.

برای کاربران ایرانی که در بازارهای مالی بین‌المللی فعالیت می‌کنند یا این‌که قصد خرید و پرداخت هزینه از طریق سایت‌های خارجی را دارند، محدودیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود که برای این منظور باید از یک سیستم واسط استفاده کنند.

البته پرفکت مانی سیستمی است که در سطح دنیا برای نقل‌وانتقال ارزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بسترها به‌منظور خدمت‌رسانی به کشورهای مختلف در نظر گرفته می‌شود.

با خرید ووچر پرفکت مانی، تبادلات ارزی امکان‌پذیر می‌شود

پرفکت مانی سیستم پانامایی برای انتقال ارز در سراسر جهان و انجام پرداخت‌های آنلاین بوده و یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت پانامایی ووچر پرفکت مانی (Perfect Money vouchers) نام دارد. سهولت استفاده و سرعت در انجام تراکنش با استفاده از ووچر، آن را به یکی از محبوب‌ترین خدمات این سیستم تبدیل کرده است.

به‌طور کلی ووچر را می‌توان به‌عنوان کارت شارژ یا کارت هدیه در نظر گرفت با این تفاوت که فیزیکی نیست و شما به‌سادگی می‌توانید با وارد کردن شماره و کد آن، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌های خارجی خریداری کنید.

از طرفی باید این را هم در نظر داشته باشید که امکان شارژ پرفکت مانی با استفاده از این کارت‌های الکترونیکی وجود دارد. به‌منظور استفاده از ووچر برای خرید آنلاین، نیازی به داشتن حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ندارید.

هر کارت پرفکت مانی دارای یک شماره 10 رقمی، یک کد فعالسازی 16 رقمی، میزان اعتبار و تاریخ ایجاد آن است و در صورتی که قصد داشته باشید با کمک آن خریدهای خود را انجام دهید تنها کافی است این اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

برای خرید با پرفکت مانی، هر کاربری که در این سیستم عضویت دارد، می‌تواند ووچر دلخواه خود را در حساب ایجاد کند. برتری این کارت‌های الکترونیکی نسبت به سیستم‌های سنتی این است که استفاده و حمل آنها بسیار آسان خواهد بود.

خرید ووچر پرفکت مانی برای با چه اهدافی انجام می‌شود؟

باید به این موضوع توجه داشته باشید که خرید ووچر پرفکت مانی برای افرادی که در اغلب موارد از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند و نیازمند نقل‌وانتقال ارزی هستند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به‌طور کلی از کارت الکترونیکی پرفکت مانی می‌توان برای اهداف زیر استفاده کرد:

  • شما می‌توانید از این کارت برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید و از طرفی نیز دریافت‌کننده این امکان را دارد که کد فعال‌سازی کارت را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حسابی در سیستم پرفکت مانی نداشته باشد.
  • امکان پرداخت آنلاین هزینه محصولات و خدمات را به امن‌ترین روش ممکن برای شما فراهم می‌‌کند.
  • می‌توان از آن برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی‌های آنلاین ارزهای الکترونیکی استفاده کرد؛ از همین رو در مسافرت‌های خارج از کشور نیازی به حمل پول نقد ندارید.

همچنین باید به این مورد توجه داشته باشید که اگر چند سرویس مختلف سفارش داده‌اید یا به مکانی سفر می‌کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارد، در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از ووچر هزینه خدمات خود را پرداخت کنید.

از طرف دیگر، این امکان برای شما وجود دارد تا اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حسابی در پرفکت مانی ندارد و لازم است تا با استفاده از پرداخت ارزی هزینه را به او بپردازید، می‌توانید در ازای این کار یک کوپن پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.

ووچر پرفکت مانی

مزایایی که باعث خرید ووچر پرفکت مانی از سوی کاربران می‌شود

به‌طور کلی میتوان گفت که مزیت اصلی این کارت‌های مجازی سهولت استفاده از آنها است. هنگام به کار بردن Perfect Money vouchers هیچ مشکلی در مورد رد یا تاخیر تراکنش برای شما وجود ندارد.

از همین رو با استفاده از این کارت‌ها مبلغ بلافاصله پس از واردکردن اطلاعات مورد نیاز به حساب پرفکت مانی شما اضافه می‌شود. امنیت استفاده از ووچرهای پرفکت مانی مانند پرداخت‌های معمولی است که در این سیستم قابل انجام خواهد بود. دیگر مزایا عبارت‌اند از:

  • باید به این توجه کنید که امنیت بالا در هنگام پرداخت‌های آنلاین به‌عنوان یک عامل کلیدی در افزایش سطح اعتماد کاربران در نظر گرفته می‌شود که سیستم پرفکت مانی به‌خوبی این خواسته را برای متقاضیان خود فراهم کرده است.
  • یکی دیگر از مزایای این کارت‌های مجازی نداشتن تاریخ انقضا است؛ پس می‌توان گفت که وقتی هیچ تاریخ انقضایی روی این کارت‌ها درج نمی‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا هر زمانی که بخواهید به‌راحتی از آنها استفاده کنید.
  • کارمزد پایین برای استفاده از ووچرهای پرفکت مانی، این کارت‌های مجازی را به ابزاری مناسب برای افرادی تبدیل کرده‌است که پرداخت‌های معمولی با ارز الکترونیکی را برای انجام فعالیت‌های مختلف نیاز دارند.
  • باید به این مسئله توجه داشته باشید تحریم‌های مختلفی که از سوی سایت‌های خارجی برای ایرانیان اعمال می‌شود، مانع فعالیت در سطح بین‌المللی خواهد شد که با کمک ووچرهای پرفکت مانی می‌توانید آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

چطور می‌توان برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کرد؟

در صورتی که مایل به استفاده از این کارت‌های مجازی باشید، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است و قادر هستید تا کوپن‌های پرفکت مانی را از فروشندگان، به‌صورت آنلاین خریداری کنید. به‌عبارت دیگر می‌توانید به‌سادگی از سایت‌های معتبر که در زمینه فروش پرفکت مانی فعالیت دارند، برای خود یک کارت الکترونیکی تهیه کرده و خدمات مورد نیاز را با استفاده از آن انجام دهید.

مبلغی که برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است، بین یک تا چند 100 دلار است و متناسب با نیاز کاربران در دسترس آنها قرار می‌گیرد. برای این منظور فقط باید عبارت خرید ووچر پرفکت مانی را در گوگل جستجو کرده تا فروشنده‌ها را پیدا کنید.

اطلاعات مربوط به کارت معمولا از طریق ایمیل به شما تحویل داده می‌شود. پس از خرید آنها فقط نیاز است تا کد فعالسازی را در وبسایت مورد نظر وارد کنید. البته باید این را در نظر داشته باشید که وبسایت و خدماتی که قصد استفاده از آنها را دارید، باید از ووچرهای پرفکت مانی پشتیبانی کنند.

امکان واریز در حساب پرفکت مانی با استفاده از این کارت‌ها رایگان است و شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ هزینه اضافی، با واردکردن کدهای درجشده روی ووچر، مبلغ آن را به حساب خود اضافه کنید.

زمانی که قصد ایجاد ووچر را دارید، باید هزینه‌ای را برای این منظور بپردازید که برای حساب‌های تاییدشده در سیستم 0.5 درصد خواهد بود. اگر حساب شما مورد تایید نباشد، کارمزد آن برابر با 1.9 درصد است و هزینه پس از ایجاد ووچر از موجودی حساب شما کسر می‌شود.

ووچر پرفکت مانی

تالار ارز؛ بستری معتبر و مطمئن برای خرید ووچر پرفکت مانی

بدون شک زمانی که نیازمند استفاده از این کارت‌های مجازی باشید، پیدا کردن مرجعی که کدهای معتبر را در اختیار شما قرار دهد کمی دشوار خواهد بود. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام این کار، وبسایت تالار ارز را مورد نظر خود قرار دهید.

این مجموعه تجربه‌ای چند ساله در زمینه ارائه این خدمات دارد و به‌خوبی می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. نرخ مناسب، سهولت در انجام احراز هویت و دسترسی 24 ساعت از جمله مزایای این وبسایت به‌شمار می‌روند.

جمع‌بندی

خرید ووچر پرفکت مانی برای افرادی که اغلب نیاز به خرید آنلاین و نقل‌وانتقال‌های ارزی دارند بسیار حائز اهمیت است که برای این منظور نیازمند مراجعه به وبسایتی مطمئن هستید تا کدهای اعتباری را در اختیار شما قرار دهد.

کارت‌هایی که توسط سیستم پرفکت مانی در اختیار افراد قرار می‌گیرد دارای یک کد فعالسازی 16 رقمی، شماره 10 رقمی و میزان اعتبار بوده که با توجه به مبلغ مورد نظر شما مشخص می‌شود. مهم‌ترین مزایای آن نیز سهولت در استفاده و امنیت بالا است. برای خرید ووچرهای معتبر می‌توانید سری به وبسایت تالار ارز بزنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*