بهترین آل این وان های بازار

بهترین آل این وان های بازار؛ از اپل تا یونیوو

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین آل این وان های بازار، از اپل آمریکایی گرفته تا یونیووی ایرانی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

گاهی تا به یک سری چیزها نیاز نداشته باشیم نمی‌فهمیم اصلا آن وسیله تولید شده است! برای مثال تا وقتی حق استفاده از خودکار را نداشتیم، شاید نمی‌دانستیم ولی وقتی قرار به نوشتن با خودکار در رنگ‌های مختلف شد، فهمیدیم وسیله خارق‌العاده‌ای به نام خودکار چند رنگ، آرزوی قلبی خیلی از ما، وجود دارد. مثالی دیگر، تا وقتی تنها نیازمان از داشتن سیستم، باز کردن paint و پخش مختار برای پانصدمین بار باشد، شاید ندانیم محصولی فوق‌العاده به نام آل این وان تولید شده است؛ ولی همین‌که بخواهیم کارهای بیشتری با سیستم، مانند بازی کردن، ادیت فیلم، طراحی گرافیک، برنامه نویسی و … انجام دهیم، بازار را زیر و رو می‌کنیم تا بهترین را به دست بیاوریم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین آل این وان های بازار، از اپل آمریکایی گرفته تا یونیووی ایرانی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آل این وان چیست؟

هرچند احتمالا آشنایی با این دستگاه دارید، اما باز هم بهتر است آشنایی مختصری با این محصول جذاب داشته باشیم. آل این وان، همانطور که از نامش پیداست، دستگاهی است که تمام کامپیوتر، منهای کیس در آن تعبیه شده و شما یک پکیج کامل از کامپیوترهای کیس دار را با تهیه یک محصول در اختیار دارید. این دستگاه‌ها که به کامپیوتر یکپارچه و کامپیوتر همه کاره نیز شهرت یافته‌اند، توانسته‌اند در میان محبوب ترین کامپیوترهای موجود در بازار، جایگاه خود را پیدا کنند.

مشاغلی که به آل این وان نیاز دارند

همانطور که بیان کردیم، اکثر افرادی که نیازهای حرفه‌ای از کامپیوتر دارند، می‌توانند به آل این وان، به عنوان محصولی باکیفیت و “کار راه انداز” اعتماد کنند. در این بخش بیشتر با مشاغل مناسب برای کار با این کامپیوترهای همه کاره آشنا می‌شویم.

طراحی گرافیک

همانطور که می‌دانید، کارهای گرافیکی و استفاده از ابزارهای آن مانند فتوشاپ، ایلستریتور و … نیازمند سیستم های قدرتمندی می‌باشند تا بهترین بهره‌وری از آن‌ها حاصل شود. از طرف دیگر، معمولا این کار، نیاز به مانیتوری باکیفیت و بزرگ دارد و آل این وان، با داشتن صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار قوی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحان گرافیک می‌باشد.

تدوین فیلم

می‌دانید که یکی از سخت‌ترین و جذاب‌ترین مشاغل، ساخت، تدوین و ادیت فیلم و انیمیشن می‌باشد. همچنین کارهایی مانند ساخت لوگوموشن و تیزر نیز در این دسته‌بندی می‌تواند قرار بگیرد. این شغل، نیاز اساسی به کامپیوتری با سخت افزار قوی دارد؛ چرا که آنقدر ابزارهای این کار، مانند افتر افکت، تری دی مکس و … سنگین هستند که اصولا بدون داشتن سیستم قدرتمند، انجام آن‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد. آل این وان به دلیل داشتن سخت افزار قابل قبول و مانتیور بزرگ، امکان توجه به جزئیات را افزایش می‌دهد.

استریم

استریم، شغلی است مبتنی بر پخش محتوا به‌صورت آنلاین. این محتوا عموما به‌صورت ویدیویی بوده و از طریق پلتفرم‌های پخش زنده قابل انتشار می‌باشد. کسانی که این شغل را انجام می‌دهند، به‌عنوان استریمر شناخته می‌شوند. معروف‌ترین نوع استریم، استریم بازی می‌باشد؛ چرا که صنعت گیم، به یکی از پولسازترین صنایع جهان تبدیل شده و محبوبیت بسیاری نیز در بین مردم سراسر جهان دارد. بازی، باید با دستگاهی انجام شود که در وهله اول، توانایی انجام پردازش‌های آن را داشته باشد؛ مخصوصا بازی‌های جدید که سخت افزارهای قوی می‌طلبند و در مرحله بعد، بازی باید باکیفیت بالا انجام شود وگرنه، کسی حاضر نیست پول اینترنت برای تماشای یک سری بازی باکیفیت پایین بپردازد. آل این وان، مخصوصا انواع گیمینگ آن، انتخابی مطمئن برای موفقیت در استریم می‌باشد. (البته داشتن سیستم قوی، شرط لازم برای موفقیت در استریم بازی هست ولی کافی نیست! شرط لازم دیگر، نوب نبودن می‌باشد!!)

هر شغلی!

بله هر شغلی! هر شغلی که برای انجام کارهای کامپیوتری آن، نیاز به فضای کوچک باشد یا تعداد کارمندان زیاد باشد و امکان استفاده از کامپیوترهای کیس دار ممکن نباشد، بهترین انتخاب ممکن را می‌توان در آل این وان مشاهده نمود.

کاربرد آل این وان

قطعا با یک سری از کاربردهای بهترین آل این وان، در رفع نیازهای مشاغل گوناگون آشنا شدیم. قطعا آل این وان، کاربردهایی غیر از کسب درآمد نیز دارد.

استفاده خانگی و روزمره

قطعا یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای آل این وان ها، استفاده خانگی از آن می‌باشد. در واقع، آل این وان ها سهم بزرگی از بازار مصارف روزانه را به خود اختصاص داده‌اند. شاید با خود بگویید این مساله، با کامپیوترهای معمولی و ارزان قیمت نیز قابل حل می‌باشد؛ ولی خیلی از افراد دوست دارند با استفاده از یک کالای با کیفیت، حتی در مصارف روزانه نیز بهترین تجربه ممکن را به دست بیاورند.

بهترین آل این وان های بازار

گیمینگ

مسلما تعداد بسیار زیادی از افراد، هرگز به فکر پخش کردن بازی خود نیفتاده‌اند و تنها هدفشان، لذت بردن از گیم و انجام یک بازی جذاب در مپ Dust2 می‌باشد. مسلما توانایی انجام یک بازی جدید، نیازمند داشتن سخت افزار قابل قبول می‌باشد.

ادارات و شرکت‌ها

یکی از بهترین کاربردهای آل این وان، استفاده از آنها در ادارات و شرکت‌ها می‌باشد؛ چرا که فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند و می‌توانند برای چنین محیط‌هایی، علاوه بر زیبایی، به تمیزی و شلوغ نشدن سازمان با یک سری سیم اضافی کمک شایانی کنند. علاوه بر ظاهر، آل این وان ها دارای سخت افزار قدرتمند و مناسب که بتوانند از پس نرم افزارهای مرسوم سازمانی استفاده کنند می‌باشند.

از دیگر کاربردهای آل این وان، می‌توان در مدارس و دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی، نگهبانی ساختمان‌ها و… اشاره کرد.

بهترین آل این وان های بازار

قطعا شما هر تصوری که از آل این وان و کاربردش داشته باشید، باز هم می‌خواهید با بهترین آل این وان بازار آشنا شوید تا اگر قرار به خرید دارید، تجربه خوبی کسب کنید. البته نکته حائز اهمیت، این است که واژه “بهترین”، ممکن است برای هرکس فرق کند. از نظر بعضی، “بهترین” یعنی اجرای فیلم به بهترین شکل و در نظر برخی افراد، کیفیت ultra در گیم، دلیلی بر “بهترین” بودن است. ما در این بخش، با بهترین آل این وان ها در اکثر قسمت ها آشنا خواهیم شد.

بهترین آل این وان های بازار

اپل

هرجا سخن از کیفیت است، نام اپل می‌درخشد. این موضوع درباره کامپیوترهای همه کاره اپل نیز صادق است. آل این وان های اپل که با نام iMac شناخته می‌شوند، از پردازنده‌های قدرتمند سری M اپل بهره گرفته و جزو بهترین آل این وان های موجود در دنیا هستند. البته شکی نیست که این بهترین آل این وان، بیشترین قیمت را نیز در بین کامپیوترهای یکپارچه مارک‌های دیگر دارد. ولی خب هرکه اپل خواهد، جور قیمتش کشد.

‌ام‌اس‌آی

برند MSI را می‌توان به واقع، جزو بهترین برندهای ممکن، برای خرید انواع کامپیوتر، از لپ تاپ گرفته تا کامپیوترهای کیس دار اسمبل شده و مخصوصا آل این وان ها دانست. این شرکت تایوانی، توانسته همواره جزو به‌روزترین‌های دنیای تکنولوژی باشد و محصولات خود را با انواع سخت افزار بسیار قدرتمند، قدرتمند و متوسط، در کلاس‌ها و قیمت‌های متفاوت به بازار رسانده و هر طیف کاربردی برای هر قشری را در برگیرد.

لنوو

شرکت لنوو، توانسته با بهره‌گیری از سخت افزارهای مناسب و قیمت بسیار مناسب در هر مدلی، بتواند مشتریان زیادی را به دست بیاورد. این برند مطرح چینی را می‌توان نه‌تنها در بخش کامپیوتر، بلکه در تمام محصولات و موارد مختلف، یکی از آبروهای چین نام برد! آل این وان های لنوو، کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و به همین جهت، یک انتخاب ایده آل برای کسانی که به دنبال بهترین آل این وان هستند می‌باشد.

گرین

برند گرین را اکثر دوستداران تکنولوژی، با سخت افزارهای قدرتمندش، مانند CPU، رم، مادربرد، هارد و حتی کیس می‌شناسند. گرین، همیشه جزو برندهایی بوده است که تمام تلاش خود را کرده تا باکیفیت بالای محصولاتش، به افزایش سطح جهانی کامپیوتر و مشتقات آن کمک کند. در همین راستا، گرین با تولید کامپیوترهای یکپارچه، توانسته نام خود را بین بهترین آل این وان های بازار تثبیت کند.

ایسوس

کمتر علاقه‌مندی به دنیای کامپیوتر است که نام ایسوس به گوشش نخورده باشد. ایسوس را می‌توان بزرگ‌ترین برند تولیدکننده مادربرد در جهان دانست که این موضوع، خود کیفیت محصولات این شرکت بزرگ تایوانی را به رخ می‌کشد. از بهترین آل این وان های موجود در بازار، اگر نامی از ایسوس نبریم شرط انصاف را رعایت نکرده‌ایم. در واقع از شرکتی که خودش تولید کننده سخت افزار دیگر برندهای آل این وان است نیز چیزی جز این انتظار نمی‌رود.

اچ پی

از دیگر برندهای نام‌آشنای دنیای پی‌سی‌ها، می‌توان به hp اشاره نمود. این برند قدرتمند آمریکایی، توانسته در طول سال‌های متمادی، به یکی از بهترین برندهای جهانی تبدیل شود. در بازار چند ساله گذشته کامپیوترهای یکپارچه، همواره نام hp برای خرید بهترین آل این وان مطرح بوده است. سخت افزار فوق‌العاده باکیفیت، یکی از عناصر مهم در محبوبیت اچ پی می‌باشد.

مسترتک

برند مسترتک، هرچند به اندازه دیگر برندهای این لیست به شهرت نرسیده است، اما تنها با نگاهی به سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسبی که دارد، توانسته نامی قابل اعتماد برای تهیه آل این وان باشد. نکته جذاب دیگر این دستگاه‌های همه‌کاره، ایرانی بودن آن است. در واقع اگر صرفا کسی بخواهد بدون توجه به برند، اقدام به خرید آل این وان کند، می‌تواند با اطمینان خاطر این نام را در بهترین آل این وان های بازار برای خود ثبت کند.

یونیوو

یکی از برندهای تازه‌کار، برند ایرانی و باکیفیت یونیوو می‌باشد. all in one های این شرکت، عمدتا با سخت افزار مناسب راهی بازار می‌شوند. قیمت بسیار مناسب این کامپیوترهای همه کاره، در کنار قابلیت‌های سخت افزاری قابل قبول، می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای افراد گوناگون، مخصوصا کسانی که می‌خواهند تعداد زیادی کامپیوتر یکپارچه تهیه کنند باشد.

معایب آل این وان

متاسفانه حتی این محصولات فوق‌العاده نیز داری معایبی می‌باشند. از بزرگترین معایب آل این وان، می‌توان به عدم امکان ارتقای سخت افزار آن‌ها (به جز هارد و رم) اشاره کرد. ایراد دیگر، تعمیر نسبتا دشوار آن‌ها، مخصوصا در قسمت مانیتور می‌باشد که بهتر است به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید.

قیمت و خرید آل این وان

قیمت آل این وان، به موارد متعددی از جمله نمایشگر، سخت افزار، برند تولید کننده و… بستگی دارد و بدون توجه به این موارد، نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. هنگام خرید آل این وان، توصیه اکید می‌کنیم در مرحله اول، توجهی به برند آن نکرده و ویژگی‌های دیگری، از جمله سخت افزار مناسب کاری که در نظر دارید انجام دهید و صفحه نمایش را در نظر بگیرید. قطعا قیمت مناسب، نکته بعدی در خرید آل این وان بوده و در نهایت، می‌توانید با مقایسه مدل‌های مختلف از برندهای گوناگون، به بهترین تجربه ممکن دست پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، سعی کردیم تا شما را با بهترین آل این وان های بازار، از سراسر دنیا آشنا کنیم. شرکت ساتین فناور سیستم با نام تجاری تین سیس، یکی از معتبرترین فروشگاه های کشور برای خرید انواع کامپیوتر، مانند مینی پی سی، تین کلاینت، زیرو کلاینت و آل این وان است. همکاری با بزرگ‌ترین سازمان‌ها و برندهای ایران، گواهی بر ادعای ما می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.