خشم تیم کوک؛ کاربرانی که عکس گرفته شده او را در توییتر مسخره کرده بودند مسدود شدند

اگر بخاطر داشته باشید خبری منتشر شد مبنی بر این که تیم کوک، مدیر عامل اپل به تازگی عکسی در حساب توییتر خود قرار داده که فوق العاده بی‌کیفیت و تار است. اندکی پس از انتشار این تصویر، حساب توییتر تیم کوک پر شد از کامنت‌های تمسخر آمیز از کاربران. البته به تازگی گفته شده تیم کوک تمامی این افراد را بلوکه کرده و دیگر نمی‌توانند به حساب توییتر او دسترسی داشته باشند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

چند روز گذشته وقتی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال آمریکا برگزار می‌شد، تیم کوک عکسی از لحظه‌ی جشن گرفتن تیم برنده‌ی مسابقه فوتبال آمریکایی گرفت و در حساب توییتر خود قرار داد. اما عکس گرفته شده به شدت تار و بی‌کیفیت بود.

همین امر باعث شد تا کاربران زیادی از توییتر به صفحه‌ی شخصی تیم کوک هجوم آورده و او و عکس گرفته شده را تمسخر کنند. بخش روابط عمومی تیم کوک نیز به سرعت تصویر را برداشته و آن را با یک عکس دیگر جایگزین کرد.

اما گویا این داستان پایانی ندارد. به تازگی حساب کاربری مدیر عامل اپل دست به مسدود کردن آن دسته از افرادی که عکس را به تمسخر گرفته بودند زده‌ است. اقدامی که شاید برای کاربران توییتر خوشایند نباشد.

منبع: Phonearena