بسته همراه اول هفته وحدت

بسته اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت هفته وحدت ارائه می‌شود

بسته اینترنت و مکالمه همراه اول به‌مناسبت هفته وحدت ارائه می‌شود. همراه اول برای تمام مشترکان خود بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و گرامی‌داشت میلاد پیامبر اکرم(ص) برای تمام مشترکان خود اعم از دائمی، اعتباری و انارستان، یک بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

جزئیات بسته اینترنت و مکالمه همراه اول

در همین راستا مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور طی روزهای 6 تا 11 مهر 1402 همزمان با هفته وحدت می‌توانند با از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع»، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن همراه من از بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت بهره‌مند شوند.

این بسته که 180 دقیقه مکالمه داخل شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و 3 گیگابایت اینترنت را شامل می‌‌شود با قیمت تخفیقی 12 هزار تومان قابل خریداری است. همچنین این بسته پس از فعالسازی به مدت 3 روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان انارستانی اپرتور همراه اول نیز می‌توانند یک بسته 3 روزه که شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و یک گیگابایت اینترنت است را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و پرداخت 3 هزار تومان خریداری کنند. این بسته نیز 3 روز اعتبار خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*