سری گلکسی اس 24 سامسونگ

سری گلکسی اس 24 سامسونگ احتمالا با کپی برداری از آیفون ۱۵ روانه بازار شود

براساس یک افشای جدید، سری گلکسی اس 24 – Galaxy S24 سامسونگ، با یک تغییر بزرگ که کپی برداری از آیفون 15 پرو است، عرضه خواهد شد.

با نزدیک شدن به سال 2024، بازار شایعات و افشاگری‌ها در مورد سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس 24 سامسونگ، بسیار داغ شده است. اکنون براساس آخرین گزارش‌ها، سری Galaxy S24 احتمالا با الهام از اپل، از یک شاسی فلزی جدید که احتمالا تیتانیوم است، استفاده خواهد کرد.

سری گلکسی اس 24 با بدنه تیانیومی عرضه می‌شود؟

به‌نقل از حساب کاربری Revengus در شبکه اجتماعی X، غول کره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از بدنه تیتانیومی در سری گلکسی S24 است. به عبارت دیگر، سه مدل گلکسی اس 24 معمولی، پلاس و اولترا احتمالا با فریم‌های تیتانومی روانه بازار خواهند شد.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ

این تصمیم در حالی گرفته شده که چندی پیش نیز اپل با رونمایی از سری آیفون 15، نسخه‌های پرو را به فریم تیتانیومی مجهز کرده بود. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز به تبعیت از غول کوپرتینویی، گزینه مشابهی را برای پرچم‌داران جدید خود ارائه خواهد کرد.

این افشاگر هم‌چنین اضافه کرد که سامسونگ احتمالا قاب‌های تیتانیومی مدل پایه را از کارخانه‌ای بومی در کره جنوبی تهیه خواهد کرد. با این حال، سامسونگ ممکن است برای تامین تیتانیوم در مدل‌های پلاس و اولترا با سایر شرکت‌ها نیز همکاری کند. با توجه به اینکه بدنه این دستگاه‌ها تیتانیومی خواهد بود، بنابراین احتمال کاهش وزن آنها در مقایسه با نسل پیشین وجود دارد.

گوشی‌های سامسونگ احتمالا بدون تغییرات قابل توجه نسبت به نسل گذشته عرضه خواهند شد. بنابراین استفاده از قاب‌های تیتانیومی این فرصت را فراهم خواهد کرد تا وجه تمایزی برجسته میان سری گلکسی اس 24 و Galaxy S23 نمایان شود.

البته حساب کاربری Ice Universe، از دیگر افشاگران معتبر شبکه اجتماعی ایکس، مدعی است که تنها گلکسی اس 24 اولترا به قاب تیتانیومی مجهز خواهد شد. در نهایت فارغ از این گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید سامسونگ در اوایل سال 2024 وارد بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*