Speed 8، پرچمدار زوپو در MWC 2016

Speed 8، پرچمدار زوپو در MWC 2016

شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به رتبه‌های بالای بازار تلفن‌های هوشمند داشته‌اند. کمپانی‌های موفقی هم‌چون هوآوی، شیائومی، لنوو، اوپو و غیره، نمونه‌هایی از شرکت‌های چینی هستند که سهم قابل توجهی از بازار تلفن‌های همراه را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از شرکت‌های نوظهور صنعت تلفن همراه، شرکت زوپو است که گوشی‌های با کیفیت با قیمت مناسب تولید می‌کند.

اخیرا در اکانت رسمی کمپانی زوپو (ZOPO) در وبسایت تویتر، تویتی منتشر شده مبنی بر این که این شرکت در نمایشگاه بارسلون ۲۰۱۶ یعنی MWC 2016، از یک پرچمدار جدید رونمایی می‌کند. این مراسم در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) به میزبانی قهرمان مسابقات Moto GP یعنی خورخه لورنزو (Jorje Lorenzo) در محل نمایشگاه بارسلون برگزار می‌شود. هرچند این کمپانی به اندازه رقیبان هم‌وطنش در دنیا شناخته شده نیست، اما تلاش می‌کند تا با عرضه تلفن‌های با کیفیت، جای خود را در بازار پیدا کند. سال گذشته نیز، زوپو با عرضه ZOPO TOUCH، تحسین کاربران را برانگیخت.

Speed 8، پرچمدار زوپو در MWC 2016

طبق گفته‌های زوپو، پرچمدار ۲۰۱۶ این شرکت، Speed 8 نام دارد و جزئیات خاصی از مشخصات سخت‌افزاری آن منتشر نشده است. اما طبق شایعات منتشر شده، به احتمال بالا، پردازنده این گوشی ساخت شرکت مدیاتک است. پردازنده مورد استفاده به احتمال زیاد، Helio X20 SoC خواهد بود و در نتیجه می‌توان Speed 8 را جزو اولین گوشی‌هایی نامید که از پردازنده ۱۰ هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کنند. به احتمال قوی، حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه صفحه نمایش ۲K و حسگر اثر انگشت، از دیگر خصوصیات این پرچمدار خواهد بود.Speed 8، پرچمدار زوپو در MWC 2016

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*