کی ام سی ایکس 5

کی ام سی ایکس 5 (KMC X5)؛ مشخصات فنی و امکانات رسمی شاسی بلند جدید کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور رسما مشخصات فنی، تصاویر و امکانات رفاهی شاسی بلند جدید خود یعنی کی ام سی ایکس 5 (KMC X5) را منتشر کرد.

بازار خودرو بیمارگونه به حرکت خود ادامه می‌دهد و مشتریان نیز از رکود آن خسته شده‌اند. موعد ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودرو فرا رسیده و متقاضیان می‌توانند هم‌اکنون نسبت به تکمیل اطلاعات و احراز هویت مبادرت ورزند. از این‌ها که بگذریم، ماشین‌های چینی بازار ایران طرفداران خاص خودشان را دارند.

با کی ام سی ایکس 5 (KMC X5) بیشتر آشنا شوید

کی ام سی ایکس 5

کرمان موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی خصوصی است که فعالیت مستمر و مداومی در صنعت خودرو دارد و توانسته با عرضه و فروش محصولات باکیفیت و باب میل خریداران، نظرات را جلب خود کند. به‌تازگی یکی از جدیدترین‌های سبد محصولات کرمان موتور با نام کی ام سی ایکس 5 رونمایی شده و کاتالوگ آن به‌همراه برخی تصاویر به نمایش در آمده است.

سال 1393 شمسی بود که شرکت مذکور موفق شد جک اس 5 خودش را با جعبه دنده دستی و پیشرانه دو لیتری راهی بازار کند و سپس یک سال بعد نسخه اتوماتیک آن را با گیربکسی دو کلاچه بفروشد. چندین سال بعد هم (درست در سال 99) ماشین مورد بحث با موتور 1.5 لیتری دچار فیس لیفت شد.

کی ام سی ایکس 5

قابل توجه این‌که جک S5 کرمان موتور، پرفروش‌ترین محصول این شرکت بوده و تا به امروز حدود 103 هزار و 828 دستگاه از آن تولید و راهی بازار شده است. قرار است KMC X5 کیفیت، رضایت و محبوبیت نسل قبلی خود را ادامه دهد و با تغییراتی که برای آن در نظر گرفته شده، پرچمدار نسل جدید باشد.

طراحی ظاهری KMC X5 کرمان موتور

یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های ظاهری کراس اوور کی ام سی ایکس 5 زیبایی همراه با قدرتی است که دارد. نیازی نیست برای فهم این مسئله متخصص خودرو باشید و کافی است یک بار به بدنه و نمای بیرونی و داخلی آن نگاه کنید. از جمله المان‌هایی که در نگاه اول جلب توجه می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کی ام سی ایکس 5

رینگ‌های 18 اینچی، تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ‌های جلو با تکنولوژی ال‌ای‌دی، چراغ‌های یکپارچه عقب، سیستم پاور سانروف با قابلیت تشخیص مانع و سانروف پانارومیک دو تکه.

کرمان موتور این‌طور از سیستم صوتی کی ام سی ایکس 5 تعریف و تمجید کرده است: «با حضور در کابین شاسی بلند جدیدمان تجربه حضور در یک ارکستر سمفونی زنده را خواهید داشت» سیستم صوتی این محصول چینی و مونتاژی 10 بلندگو دارد و مجهز به یک ساب ووفر است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC X5 کرمان موتور

کراس اوور کی ام سی ایکس 5 خودروی پرآپشنی محسوب می‌شود که در ادامه فهرست کامل امکانات رفاهی آن خواهد آمد. تجهیزات ایمنی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

کی ام سی ایکس 5

امکانات رفاهی کابین: چراغ‌های جلو و عقب ال‌ای‌دی، چراغ‌های مه‌شکن عقب، صندلی چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 جهت، صندلی‌های ردیف عقب تاشونده، کنسول میانی ردیف‌های جلو و عقب، سیستم پخش MP5 با نمایشگر 12.8 اینچی با بلوتوث و یو اس بی، قابلیت اتصال به تلفن همراه با اندروید اتو و اپل کارپلی، خروجی برق ردیف جلو 12 ولت و 5 ولت، دو خروجی برق 5 ولت ردیف عقب، 10 اسپیکر و یک ساب ووفر، عایق درب موتور، گرم‌کن صندلی‌های جلو، حافظه صندلی راننده با قابلیت تنظیم گودی کمر در 4 جهت، چراغ مطالعه ال‌ای‌دی، فرمان چرمی با طرح دی‌کات، کنسول میانی مجهز به کول باکس، صندلی راننده مجهز به سیستم دسترسی آسان، نورپردازی داخل بلندگوهای جلو.

امکانات رفاهی دیگر: کروز کنترل، سنسور باران، آنتن بال کوسه‌ای، سنسور نور یا اتولایت، سانروف پاناروما به‌همراه پرده برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، مجهز به سیستم پاور ویندوز، مجهز به سیستم پاور سانروف با قابلیت تشخیص مانع، سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن تمامی شیشه‌ها با قابلیت تشخیص مانع، آینه‌های جانبی تاشونده اتوماتیک با گرم‌کن، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی مجهز به ال‌ای‌دی، حافظه آینه‌های جانبی، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت، کامپیوتر سفری، کلاستر دیجیتال 7 اینچی، قابلیت تنظیم نور صفحه آمپر به صورت لمسی، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، تهویه مطبوع الکتریکی به صورت لمسی، دریچه‌های تهویه هوا جهت سرشینان عقب، اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکی و چراغ‌های روشنایی روز.

کی ام سی ایکس 5

تجهیزات ایمنی: مجهز به چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل کشش، سیستم فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، ایزوفیکس، ایموبلایزر، هشدار نبستن کمربند برای کلیه سرنشینان، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای کلیه سرنشینان، قفل مرکزی درها، قفل کودک.

مشخصات فنی کی ام سی ایکس 5 کرمان موتور

زیر کاپوت کراس اوور کی ام سی ایکس 5 یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 5 و پاشش مستقیم سوخت تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 172 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود.

کی ام سی ایکس 5

فرمان شاسی بلند تازه وارد کرمان موتور برقی از نوع ESP است و سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی خواهد بود. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و عقب نیمه مستقل پیچشی است. باک کی ام سی ایکس 5 حدود 55 لیتر بنزین ظرفیت دارد و صندوق عقب هم 485 لیتر گنجایش خواهد داشت.

طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4505 میلی‌متر، 1850 میلی‌متر و 1698 میلی‌متر ارزیابی شده و فاصله محوری هم 2660 میلی‌متر خواهد بود. وزن خالص خودرو 1560 کیلوگرم است و یک خانواده 5 نفره به‌راحتی می‌توانند از فضای ردیف جلو و عقب استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*