قیمت اطلس G

قیمت اطلس G ، خودرو جدید سایپا رسما اعلام شد

قیمت اطلس G به‌عنوان خودرو جدید سایپا رسما اعلام شد. شرکت سایپا قیمت نهایی تیپ G خودرو Saipa Atlas را اعلام کرد.

مدتی قبل شورای رقابت قیمت خام سایپا اطلس G را بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی چون مالیات و شماره‌گذاری اعلام کرد. در همین راستا به‌تازگی قیمت قطعی این خودرو با احتساب تمام هزینه‌ها توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید جزئیات قیمت اطلس جی را مشاهده کنید.

قیمت اطلس G در آبان 1402

در حالی که شورای رقابت قیمت پایه و بدون محاسبه هزینه‌هایی نظیر مالیات و شماره‌گذاری را حدود 344 میلیون و 187 هزار تومان اعلام کرده بود، شرکت سایپا قیمت نهایی اطلس G را با محاسبه تمام هزینه‌ها 406 میلیون و 615 هزار تومان در نظر گرفت.

قیمت اطلس G

گفتنی است خودرو Atlas G از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 8 سوپاپ با نام M15-GSI بهره می‌برد که به‌واسطه تغییرات اعمال شده روی آن اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از این پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

محصول جدید سایپا از امکانات متعددی چون سنسور و دوربین پارک عقب، آینه‌های تاشو برقی، سانروف، نمایشگر تعویض دنده، سنسور TPMS، تهویه الکترونیکی دستی، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری، دو کیسه هوا، سیستم شروع حرکت در سربالایی و تریم داخلی چرم مصنوعی و پارچه بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*