چری لیتل انت

نسل جدید چری لیتل انت ، خودرو برقی جمع جور چینی در دو نسخه رونمایی شد

دو نسخه چری لیتل انت روانه بازار چین شدند. در ادامه با مشخصات و امکانات دو نسخه جدید خودرو برقی جمع و جور چینی Little Ant آشنا می‌شویم.

چری نیو انرژی که به‌عنوان زیربرند جدید چری با تمرکز بر تولید و عرضه خودروهای تمام برقی شناخته می‌شود، تاکنون توانسته خودروهای برقی QQ ICE CREAM، Wujie PRO، Shuxiangjia، little ant و آریزو E را به بازار عرضه کند.

در همین راستا این خودروساز به‌تازگی دو مدل جدید از خودرو برقی کوچک لیتل انت – Little Ant که به‌معنای مورچه کوچک است را روانه بازار کرد. مشتریان در بازار چین می‌توانند نسخه‌های جدید این خودرو را با قیمت 10 هزار و 600 دلار تا 11 هزار و 300 دلار خریداری کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

بخش طراحی چری لیتل انت

چری لیتل انت

چری لیتل انت در نسخه جدید نسبت به قبل از لحاظ طراحی تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. از تغییرات جزئی که طراحان برای این خودرو در نظر گرفتند می‌توان به لوگو جدید Qq در جلو، جلوپنجره بسته جدید و درج نام انگلیسی چری در نمای عقب اشاره کرد.

چری لیتل انت

مشتریان می‌توانند این خودرو را در 7 رنگ بدنه بیرونی شامل صورتی، سبز روشن، آبی، خاکستری، سفید، بنفش و سبز سفارش دهند. این خودرو برقی جمع‌وجور چینی دارای 3242 میلی‌متر طول، 1670 میلی‌متر عرض، 1550 میلی‌متر ارتفاع و 2150 میلی‌متر فاصله محوری است. این خودرو اکنون به رینگ‌های 15 اینچی چند پره مشکی نیز مجهز شده است.

چری لیتل انت

چری لیتل انت در کابین از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد. طراحان با رنگ‌های سفید، آبی کم‌رنگ و مشکی توانستند نمای جذابی را در این بخش به‌وجود بیاوردند. از ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به آینه آرایشی درخشان بزرگ، فرمان دو رنگ، صفحه نمایش مرکزی 10.1 اینچی، فضای داخلی با طرح صندلی 20+2، کنترل از راه دور، بلوتوث و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

مشخصات فنی

چری لیتل انت

چری لیتل انت در نسخه استاندارد به پیشرانه سنکرون آهنربای دائم در محور عقب مجهز شده که قدرتی برابر با 36 کیلووات (48 اسب بخار) و گشتاور 95 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو با باتری لیتیوم فسفات آهن 250.5 کیلووات‌ساعتی می‌تواند مسافتی برابر با 251 کیلومتر، با باتری لیتیومی سه‌تایی 28.86 کیلووات‌ساعتی مسافتی برابر با 301 کیلومتر و با باتری لیتیوم فسفات آهن 29.23 کیلووات‌ساعتی نیز مسافتی برابر با 301 کیلومتر را بپیماید.

chery little ant

نسخه قدرتمندتر این خودرو نیز از پیشرانه سنکرون آهنربای دائم در محور عقب بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 56 کیلووات (75 اسب بخار) و گشتاور 150 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو با پکیج باتری سه‌تایی 40.3 کیلووات‌ساعتی می‌تواند مسافتی برابر با 408 کیلومتر را طبق استاندارد CLTC طی کند.

chery little ant

لیتل انت جدید به 4 حالت رانندگی شامل عادی، اکو، اسپرت و پدال برقی نیز مجهز شده است. تمام نسخه‌های این خودرو قادر به پشتیبانی از شارژ سریع DC هستند که به‌کمک آن می‌توان ظرف مدت 40 دقیقه تا 80 درصد باتری‌ها را شارژ کرد. ضمن این‌که حداکثر سرعت این خودرو نیز 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*