چانگان اکسپلورر

پیکاپ چانگان اکسپلورر به ایران آمد

چانگان اکسپلورر به‌عنوان نسخه جدید و لوکس پیکاپ چانگان هانتر وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ چینی Changan Explorer آشنا می‌شویم.

اخبار خودرو حاکی از آن است که یک شرکت واردکننده مدل‌های اولیه چانگان اکسپلورر را برای پاس کردن تعدادی از استانداردهای لازم وارد ایران کرده است. چانگان اکسلپورر به‌عنوان نسخه جدید و لوکس پیکاپ چانگان به‌شمار می‌رود و همچنین نسبت به بسیاری از پیکاپ‌های موجود در بازار ایران در سطح بالایی جای دارد.

در حال حاضر مشخص نشده شرکت واردکننده قصد دارد این خودرو را به‌شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند یا طرح عرضه آن به‌شکل کامل (CBU) را در دستور کار خود قرار داده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی چانگان اکسپلورر 

چانگان اکسپلورر

چانگان اکسپلورر که در بازار چین با نام چانگان Lantop نیز به فروش می‌رسد روی پلتفرم مشترک با پژو لندترک توسعه پیدا کرده است. این پیکاپ چینی از یک موتور 2 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 233 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان Explorer 

چانگان اکسپلورر

چانگان اکسپلورر از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی چون سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، کلاستر دیجیتالی، فرمان تایپ دی، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، چراغ‌های روز، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، سامانه کنترل پایداری (ESC)، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای نور و باران، دسته دنده شیفت بای وایر، مانیتور لمسی همراه با دوربین 360 درجه و ترمز پارک برقی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*