این دو آگهی جدید iPhone 6s را از دست ندهید ( ویدیو )

این روزها تبلیغات زیاد و خسته کننده زیادی را در تلویزیون و دیگر مکانها می بینید، که هر کدام برای خود داستانی را تعریف می کنند.ولی ما امروز دو آگهی جدید و زیبا که خود کمپانی اپل تولید کرده است را برای شما آماده کرده ایم، که ویژگی های آیفون ۶ اس ( iPhone 6s ) را به تصویر می کشند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اپل تازگی ها چندین آگهی برای iPhone 6s (آیفون ۶S ) که به عنوان پرچمدار محصولات اپل که در نیمه راه سلطنت خود است،منتشر کرده است.اولین آگهی جالب “Less Time” نام دارد یعنی زمان کمتر،که درباره ویژگی شگفت انگیز ۳D Touch یا لمس سه بعدی است که میتواند به وسیله روشهایی، کار با iPhone 6s را سریعتر و آسانتر نماید.مثلا با ۳D Touch می توانید یک سایت را بدون وارد شدن به آن ببینید و یا یک فیلم را بدون باز کردن ،تماشا کنید،واقعا این ویژگی خارق العاده هست و شما می توانید هر کاری را سریعتر از قبل انجام دهید.

برای کسانی که واقعا تازه از کما بیدار شدن و هیچ اطلاعاتی درباره ۳D Touch ندارند، باید بگوییم که این ویژگی خاص میزان لمسی و فشاری که بر روی نمایشگر ایجاد می شود را اندازه گیری می کند.این تکنولوژی قادر به تشخیس لمس سبک، لمس عادی و لمس سنگین است.هر نوع لمس نتایج مختلفی را در بر دارد، برای مثال لمس سبک برای اشاره کردن به یک برنامه کاربرد دارد و لمس سنگین شما را به داخل برنامه هدایت می کند.

دومین آگهی “Live Photos” یا تصاویر زنده نام دارد. همانطور که از اسم آگهی معلوم است، به تصاویر زنده مربوط می شود.وقتی که شما با iPhone 6s خود یک عکس می گیرید،۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس هم ذخیره می شود.و زمانی که عکس بر روی نمایگر شما نمایان شد، با فشار دادن آن شما می توانید یک عکس بی روح را به صورت یک کلیپ ۳ ثانیه ای نمایش دهید.

شما با دیدن آگهی های زیر می توانید ببینید که چگونه این ویژگی ها در iPhone 6s کار می کنند.آگهی دوم دارای این جمله است “این یک گربه است،و این یک تصویر زنده از گربه است”.البته اپل کمی شوخ طبعی را نیز چاشنی این آگهی ها کرده است، در یک قسمت از آگهی می شونیم که Live Photos شما را بین زمان و مکان جا به جا می کنند”و سپس گوینده این نکته را هم اضافه می کند که “شوخی کردم، سفر در زمان برای شما خطرناکه!”.

چرا شما خودتان را با دیدن تبلیغات زیاد و تکراری تلویزیون خسته می کنید؟ فقط کافیست بر روی دو کلیپ زیر کلیک کنید و آخرین آگهی های اپل را مشاهده کنید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*