تصویری از پنل عقب گوشی ال‌جی جی ۵ درز کرد

تقریبا بیشتر اطلاعات گوشی ال‌جی جی ۵  ( LG G5 ) تاکنون منتشر شده و کمتر اطلاعاتی‌ست که در مورد پرچم‌دار بعدی ال‌جی ندانیم. اما به تازگی تصویری درز گشته که از صحت آن بطور کامل مطمئن هستیم. این تصویر، متعلق به پنل عقب گوشی ال‌جی G5 است و توسط فردی در اپراتور +LG U واقع در کره‌ی جنوبی که به ال‌جی تعلق دارد درز شده. شایان ذکر است که ال‌جی فردا در یک کنفرانس خبری از پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

تصویری از پنل عقب گوشی ال‌جی جی ۵ درز کردتصویر منتشر شده با تصاویر و رندرهای قبلی تطابق داشته و پنل پشتی از فلز ساخته شده است. جایگاه دوربین دوگانه را نیز می‌توان مشاهده کرد که ترکیبی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیسکلی در کنار هم هستند.  جایگاه سنسور اسکنر اثر انگشت و همچنین فلش LED نیز قابل رویت بوده، و در مرکز پنل می‌توان لوگوی +LG U را مشاهده کرد. لوگوی اصلی گوشی، LG G5 نیز در انتهای گوشی قابل مشاهده است.

جالب است بدانید که امکان دارد مدل کوچک‌تر ال‌جی جی ۵ به نام ال‌جی جی ۵ لایت ( LG G5 Lite ) نیز معرفی شود. گفته شده این گوشی که چند روز پیش در بنچمارک GFXBench با شماره مدل LG H840 رویت شد، دارای صفحه‌ی ۵.۳ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با فلش LED، و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

البته برای صحت این شایعه باید تا کنفرانس خبری ال‌جی که فردا برگزار خواهد شد صبر کرد. این کنفرانس درست یک روز قبل از افتتاحیه رسمی رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) برگزار خواهد شد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*