آلکاتل تبلت ویندوزی پلاس ۱۰ را در MWC 2016 معرفی کرد

آلکاتل از اولین شرکت هایی بود که کنفرانس خود در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون یا همان نمایشگاه MWC 2016 ، را برگذار کرد.این کمپانی در کنفرانس خبری خود از دو گوشی آیدل ۴ (Alcatel Idol 4) و آیدل ۴ اس (Alcatel Idol 4S) و تبلت ویندوزی جدید پلاس ۱۰ (Alcatel PLUS 10) رونمایی کرد که در این مطلب شما را با تبلت پلاس ۱۰ آشنا می کنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

Alcatel-PLUS-10_3

تبلت پلاس ۱۰ اولین تبلت دو کاره مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ تولید شده توسط شرکت آلکاتل محسوب می‌شود. این تبلت ویندوزی در شرایط خاصی از قابلیت اتصال LTE Cat 4 پشتیبانی می‌کند، بنابراین در شرایطی که به اینترنت وای‌فای دسترسی ندارید می‌توانید از قابلیت برقراری اتصال LTE این تبلت استفاده کنید. این تبلت همچنین قابلیت تبدیل شدن به وای‌فای هات‌اسپات (WiFi Hotspot) را هم به همراه دارد. شایان ذکر است که چنانچه این تبلت را به هات‌اسپات تبدیل نموده و مانند یک مودم بیسیم از آن استفاده تا ۱۵ دستگاه می‌توانند به طور همزمان به آن متصل شوند.

Alcatel-PLUS-10

اما این خود تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل نیست که از اتصال LTE پشتیبانی نماید! در واقع صفحه کلید اختصاصی آن است که اتصال LTE 4G را ارائه می‌کند. این صفحه کلید اختصاصی می‌تواند مانن یک مودم بیسیم و هات‌اسپات عمل نماید. اما بد نیست که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری تبلت جدید و هیبریدی کمپانی آلکاتل بیاندازیم.

تبلت آلکاتل پلاس ۱۰ از سیستم روی چیپ (SoC) اتم Z8350 کمپانی اینتل بهره‌مند است که پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. رم آن ۲ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. این تبلت قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را هم داراست و به موجب آن می‌توانید میزان فضای ذخیره‌سازی پیش فرض ۳۲ گیگابایتی دستگاه را افزایش دهید. این تبلت یک پورت اتصال یو اس بی فول سایر، یک پورت میکرو یو اس بی و یک پورت Micro HDMI را شامل می‌شود و دوربین اصلی و سلفی مناسبی برای محصول در نظر گرفته شده است (اشاره‌ای به وضوح آن‌ها نشده). جالب است بدانید که آلکاتل برای دوربین سلفی این تبلت یک نور فلش LED اختصاصی را نیز تعبیه کرده است. صفحه نمایش این محصول هم از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده و دستگاه به اسپیکرهای دوبل و سیستم پخش صوتی Virtual 3D یا سه بعدی مجازی مجهز است.

Alcatel-PLUS-10_2

تبلت آلکاتل پلاس ۱۰ به صورت مستقل از یک باتری ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند است و صفحه کلید زیبا و اختصاصی آن هم به یک باتری مجزا با ظرفیت ۲۵۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. بنابراین در شرایطی که به طور همزمان از این دو محصول استفاده کنید ظرفیت باتری دستگاه به ۸۴۱۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد و کمپانی آلکاتل تضمین کرده که این باتری حداقل تا ۸ ساعت دوام را برای این محصول به همراه خواهد داشت. وزن تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل هم ۸۵۰ گرم است.

Alcatel-PLUS-10_5

گفته شده که این تبلت از نظر تنوع رنگی شامل رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، مشکلی مات و خاکستری می‌شود. کمپانی آلکاتل اعلام کرده که عرضه این تبلت از ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود و دستگاه در بازارهای اروپایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آمریکایی شمالی قابل خرید خواهد بود. متاسفانه قیمت دقیق تبلت پلاس ۱۰ آلکاتل اعلام نشده اما پیش بینی می‌کنیم که این تبلت ویندوزی و زیبا با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار روانه بازار شود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*