تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲

تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲، طراحی جدید و متفاوت آن را نشان می‌دهند

تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲ در سه رنگ منتشر شد این تصاویر، طراحی متفاوت و تغییرات گوشی پرچمدار اندرویدی OnePlus 12 را به‌نمایش می‌گذارند.

دنیای گوشی‌های پرچمدار اندرویدی به‌زودی میزبان محصولات جدید و جذابی خواهد بود. گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ یکی از موردانتظارترین محصولات پیش رو هستند. اما در کنار آن‌ها باید به وان پلاس ۱۲ هم اشاره کرد که امکانات بی‌شماری را با قیمت مقرون به‌صرفه‌تری ارائه می‌کند.

وان پلاس پرچمدار جدیدش را ۱۴ آذر ماه رونمایی خواهد کرد. اما برای ملاقات با این محصول نیازی نیست تا آن زمان منتظر بمانید. این شرکت تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲ را منتشر کرده و آن را از تمام زوایا به‌نمایش گذاشته است. علاوه بر آن مشخصات فنی جذاب آن را هم فاش کرده است.

مهم‌ترین تغییر وان پلاس ۱۲، جابجایی دکمه Alert Slider

تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲

یکی از تغییرات بزرگ و چشمگیری که این گوشی نسبت به نسل قبلی داشته، دکمه اسلایدر هشدار (Alert Slider) آن است که روی سمت چپ فریم گوشی حضور دارد. وان پلاس می‌گوید آزمون‌های داخلی این شرکت نشان می‌دهد که وقتی یک کاربر گوشی را به‌صورت افقی در دست گرفته و در حال بازی است، کاربران انگشت‌هایشان را روی فریم جانبی گوشی قرار می‌دهند. اما این فضا در وان پلاس ۱۱ توسط دکمه اسلایدر هشدار اشغال شده بود. با جابجایی این دکمه به فریم مقابل، می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد. این اتفاقی است که برای گوشی OnePlus 12 نیز رخ داده است و حالا اسلایدر هشدار آن روی فریم چپ قرار دارد.

این گوشی قرار است در سه رنگ مختلف سبز (Pale Green)، مشکی (Rock Black) و سفید (White) عرضه شود. هر سه این نسخه‌ها از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کنند.

از جزئیات فنی جذاب این محصول هم می‌توان به یک دوربین با زوم ۳ برابری پریسکوپی اشاره کرد که از چهارمین نسل دوربین موبایل برند Hasselblad بهره می‌برد و می‌تواند عکسبرداری با گوشی را بهبود ببخشد. به‌زودی بیشتر با این دیوایس آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*