خرید گوشی موبایل

راهنمای خرید گوشی موبایل با گارانتی مطمئن

یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران را باید خرید گوشی هوشمند دانست. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند نقش زیادی در انجام کارهای مختلف کاربران در سراسر جهان دارند و زندگی ما به گونه‌ای شده که دیگر امکان تجربه یک زندگی عادی بدون در اختیار داشتن اسمارتفون قابل تصور نیست.

این مسئله باعث شده است که خرید یک گوشی هوشمند قدرتمند که دارای گارانتی معتبر باشد به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران تبدیل شود. در این بخش قصد داریم با راهنمای خرید گوشی موبایل که با گارانتی معتبر همراه است در کنارتان باشیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

گوشی موبایل باید دارای کدام ویژگی‌ها باشد؟

زمانی که قصد خرید گوشی هوشمند جدید را داشته باشید، لازم است اطلاعات کافی درباره مشخصات فنی و قابلیت‌های آن داشته باشید. در این بخش تعدادی از بهترین و مهم‌ترین قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را به شما معرفی خواهیم کرد.

صفحه نمایش

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند را باید مجهز بودن به نمایشگر قدرتمند عنوان کرد. کیفیت بالای صفحه نمایش می‌تواند تاثیر زیادی روی نظر کاربران برای خرید داشته باشد و این مسئله را باید یکی از موارد ارزشمند عنوان کرد؛ بنابراین زمانی که قصد خرید گوشی موبایل جدیدی را داشته باشید، باید به این مسئله توجه کنید.

پردازنده

از دیگر نکات مهم پیرامون خرید گوشی موبایل باید به قدرت بالای پردازنده اشاره کرد. زمانی که شما بخواهید یک گوشی موبایل جدید خریداری کنید، توجه به قدرت بالای تراشه می‌تواند یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه به حساب آید. پردازنده‌ها نقش زیادی در قدرت گوشی موبایل دارند و توجه به این مسئله بسیار مهم است.

دوربین

امروزه گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های قدرتمند هستند و این مسئله را باید به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن‌ها به حساب آورد. شاید باورکردنی نباشد، اما هم اکنون شاهد گوشی‌های هوشمندی هستیم که به عنوان دوربین فیلمبرداری یا عکاسی مورد استفاده قرار خواهند گرفت؛ بنابراین از دیگر ویژگی‌های یک گوشی موبایل قدرتمند را باید در اختیار داشتن دوربین‌های قدرتمند عنوان کرد که باعث می‌شود نظر کاربران زیادی به آن‌ها جلب شود.

باتری

به عنوان آخرین و البته مهم‌ترین بخش از یک گوشی موبایل، باتری را باید یکی از ویژگی‌های مهم مدنظر قرار داد. قدرت بالای باتری باعث می‌شود کاربران بتوانند در طولانی مدت از دستگاه خود در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند. از طرف دیگر، گوشی‌های هوشمند جدید از فناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و کمپانی‌هایی همانند شیائومی موفق شده‌اند شرایط ایده‌آل را در این رابطه رقم بزنند. در ادامه تعدادی از بهترین گوشی‌های موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra

خرید گوشی موبایل

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره جنوبی را باید سامسونگ گلکسی S23 اولترا معرفی کرد. این دستگاه مجهز به نمایشگر جذاب و باکیفیت داینامیک آمولد 2x با سایز 6.8 اینچ و وضوح 1440×3088 پیکسل بوده و در کنار آن شاهد پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهید بود.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند باید به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کرد که به عنوان یک پردازنده با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که این پردازنده کمی از نسخه اصلی قدرتمندتر است، چرا که کمپانی در همکاری با کوالکام تلاش کرد یک نسخه از این پردازنده را مخصوص سری گلکسی S23 تولید کند.

در بخش عقب دستگاه شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه هستیم که یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسل به عنوان سنسور اصلی آن قرار گرفته است. همچنین این دستگاه دارای سنسور 10 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو بوده و در کنار آن هم دو سنسور 10 و 12 مگاپیکسل تله فوتو و اولترا واید قرار گرفته است. در بخش جلوی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا شاهد قرارگیری سنسور سلفی 12 مگاپیکسل هستیم که قابلیت‌های منحصر به فردی دارد.

انرژی سامسونگ گلکسی S23 Ultra توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود که قدرت بالای باتری را نشان می‌دهد. همچنین این دستگاه از فناوری شارژ سریع سیمی 45 وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مزایای بخش باتری این گوشی هوشمند سامسونگ می‌توان به شارژ وایرلس 15 وات و شارژ معکوس 4.5 وات اشاره کرد. شما می‌توانید این گوشی موبایل قدرتمند سامسونگ را از فروشگاه پلازا دیجیتال با گارانتی معتبر خریداری کنید.

گوشی Xiaomi 13 Ultra

خرید گوشی موبایل

یکی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار کمپانی شیائومی را باید 13 اولترا معرفی کرد که در کنار طراحی جذاب، مجهز به قدرتمندترین سخت افزار موجود است. این دستگاه در بخش جلو مجهز به صفحه نمایش 6.73 اینچ LTPO AMOLED با سایز 6.73 اینچ بوده و نسبت ابعاد تصویر به بدنه آن 89.5 درصد است؛ این نسبت به خوبی نشان می‌دهد بیشتر بخش جلوی دستگاه از صفحه نمایش تشکیل شده است.

پردازنده را می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های شیائومی 13 اولترا معرفی کرد که می‌تواند قدرت بالایی را به کاربران هدیه کند. این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 دریافت می‌کند که به عنوان پردازنده‌ای با پایه تراشه 4 نانومتر شناخته می‌شود. همچنین در کنار پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 740 قرار گرفته است که می‌تواند در زمینه پردازش جزئیات گرافیکی، عملکردی خیره‌کننده از خود نشان دهد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی 13 اولترا می‌توان به چهار دوربین قدرتمند 50 مگاپیکسلی در بخش عقب اشاره کرد. در حقیقت این دستگاه دارای سنسور اصلی، پریسکوپ تله فوتو، اولترا واید و تله فوتو است. در بخش جلوی این دستگاه سنسور سلفی 32 مگاپیکسل قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن برای ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایای شیائومی 13 اولترا، باتری فوق‌العاده قدرتمند آن است. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های شیائومی در زمینه باتری قدرت بالایی دارند و این دستگاه انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند.

همچنین شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 90 وات سیمی، 50 وات وایرلس در کنار 10 وات معکوس هستیم. بدون تردید شیائومی 13 اولترا را باید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی معرفی کرد که امکان خرید آن از پلازا دیجیتال فراهم است.

آیا گارانتی گوشی مهم است؟

یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید، اصالت گوشی‌های هوشمند است. همانطور که می‌دانید، معتبر بودن شرکت گارانتی کننده نه‌تنها باعث می‌شود کاربران نسبت به خرید خود، احساس بهتری داشته باشند و درباره خدمات پس از فروش خیالشان آسوده باشد، بلکه نشان‌دهنده محصولاتی است که وارد شده‌اند.

همانطور که می‌دانید، اگر یک شرکت گارانتی کننده معتبر نباشد، باید نگرانی‌هایی پیرامون اصالت کالا داشته باشیم، اما شما می‌توانید گوشی‌های هوشمند موردنظرتان را به راحتی از فروشگاه پلازا دیجیتال خریداری کرده و نگرانی پیرامون گارانتی نداشته باشید. همچنین امکان خرید نقد یا اقساط گوشی موبایل از پلازا دیجیتال وجود دارد.

سخن آخر

گوشی‌های هوشمند موبایل در زندگی جوامع امروزی نقش زیادی دارند و باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشید. شما می‌توانید بهترین گوشی‌های هوشمند موبایل را با گارانتی‌های معتبر از فروشگاه پلازا دیجیتال انتخاب کرده و با خیالی آسوده به صورت نقد یا اقساطی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که قدرت بالای دستگاه می‌تواند نشان‌دهنده عملکرد ایده‌آل دستگاه باشد، اما لزوم معتبر بودن گارانتی نشان‌دهنده اصالت محصول در کنار خدمات پس از فروشی است که دریافت خواهید کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم این مسئله را مدنظر قرار دهید و به آن توجه ویژه داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*