ویژگی نمایشگر همیشه روشن گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج برای گوشی‌های قدیمی سامسونگ عرضه نخواهد شد

سامسونگ پرچم داران جدید خود یعنی دو گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) را معرفی کرده است.یکی از ویژگی هایی که قبل از معرفی این محصولات ، از وجود آن با خبر بودیم، قابلیت نمایشگر همیشه روشن یا Always On display می باشد که بر اساس آن نمایشگر گوشی همیشه اطلاعات پایه دستگاه روی نمایشگر دستگاه در حالت استندبای نشان می‌دهد.امروز خبری منتشر شده که نشان می دهد قرار نیست سامسونگ این قابلیت را به گوشی های قدیمی تر خود بیاورد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد،  قابلیت نمایشگر همیشه روشن یا Always On display به نمایشگر های AMOLED اجازه می دهد تنها بخشی از پیکسل های خود را روشن کند و به همین دلیل فشار زیادی به باتری دستگاه وارد نمی کند.بر اساس این قابلیت ، نمایشگر گوشی همیشه اطلاعات پایه دستگاه روی نمایشگر دستگاه در حالت استندبای نشان می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند شامل ساعت و تاریخ، تقویم، میزان شارژ باتری و حتی یک تصویر خاص پس‌زمینه باشند. نکته جالب این است که تم این قابلیت را می‌توان با دانلود تم‌های متنوع و سوم شخصی که در تم استور سامسونگ وجود دارند تغییر داده و جلوه دیگری به آن‌ بخشید.

Always-On-display-feature

گفتنی است در گذشته سامسونگ با معرفی پرچم‌داران جدیدش برخی از ویژگی‌های آنان را برای گوشی‌ها قدیمی‌تر و نسل‌های پیشین عرضه می‌کرد که ظاهرا این‌بار کاربران گلکسی‌های قدیمی‌تر با چشم از این ویژگی جذاب برداشته و منتظر آن نباشند. قابلیت Always On برای هیچ‌ گوشی گلکسی حتی پرچم‌دار سال گذشته یعنی گلکسی اس ۶ ارائه نخواهد شد. پس اگر این قابلیت چشم شما را گرفته و آن را می‌خواهید بهتر است گوشی خود را عوض کرده و گلکسی اس ۷ تهیه نمایید !

منبع: sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نیازی نیست اس 7 بخرید تا این قابلیت رو داشته باشید.

    اگر صفحه گوشی شما از نوع امولد میباشد میتوانید از اپ glance pluse استفاده کنید که حتی تم گلکسی نوت هفت را هم دارد و اتفاقا تنظیمات ان از خود تنظیمات اس 7 بیشتر است.

    اگر صفحه گوشی شما از نوع امولد نیست کلا قید این ویژگی را بزنید ?