نگاهی به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی S7 و S7 edge

سامسونگ شب گذشته دو تلفن هوشمند خود گلکسی S7 و S7 edge را معرفی کرد که برای طرفداران این برند خاص در سراسر جهان جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشت. بسیاری از کاربران تمرکزشون بر این بود که این سری جدید چه شباهت‌هایی با نسل‌های قبلی گلکسی S دارند. اما بسیاری دیگر بیش از شباهت‌های ظاهری به ویژگی‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاری اهمیت می‌دهند.یکی از ویژگی های جدید گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در آنها‎ست.در این مطلب نگاهی داریم به این ویژگی جدید، با گجت نیوز همراه باشید.

توانایی‌های یک تلفن هوشمند به مراتب از ظاهر آن پر اهمیت تر است. شاید بهتر باشد این طور بگوییم که بیشترین هدف از بررسی یک تلفن هوشمند این باشد که علاوه بر ویژگی های ظاهری، کارآیی و راحتی کار کردن با آن نیز در هر دوره چه تغییراتی می‌کند. در هر روزحال ببینیم که این تلفن‌های هوشمند جدیدی که سامسونگ در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کرده است چه ویژگی‌های خاص و چشمگیر دیگری داشته‌اند.

Galaxy-S7-Edge-MWC-AH-30

یکی از این ویژگی‌هایی که نلفن‌ هوشمند را کارآمدتر می‌کند روشن بودن دائمی صفحه نمایش آن است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ویژگی در گوشی‌های LG G5 نیز وجود دارد و یکی از نقاط قوت آن نسبت به آیفون ۶s به شمار می‌رود. این ویژگی که پس از تلفن‌های هوشمند موتورلا سری X همه‌گیر شد، در واقع امکان دسترسی سریع به اطلاعات مرتبط با نوتیفیکیشن‌های دریافتی را به کاربر می‌دهد. در تلفن‌های هوشمند سامسونگ سری گلکسی S7 از صفحه نمایش‌های Super AMOLED بهره گرفته شده و همیشه روشن بودن آن یک منظره و تصویر جذاب به وجود می‌آورد. بدین ترتیب این LED های ارگانیک وقتی صفحه نمایش سیاه شود، خاموش  می‌شود و روشن نگه داشتند بخش کوچکی از صفحه نمایش با نور سفید مصرف باتری را بسیار کاهش می‌دهد و تاثیر منفی روی کارآیی باتری نخواهد داشت. بعلاوه امکان دیدن پیام‌ها، تماس‌ها و سایر نوتیفیکشن‌ها در وقت هم صرفه‌ جویی می‌کند.

Galaxy-S7-Edge-MWC-AH-28-1600x1067

سامسونگ چند تغییر دیگر هم به این گوشی‌های جدید اضافه کرده است. مثلا امکان داشتن ساعت آنالوگ، تقویم و چند نوتیفیکشن دیگر که همگی بتوانند بر صفحه نمایش دیده شوند. اعمال این تنظیمات ساده و راحت است. تنظیمات دیگری نیز وجود دارد که هر کسی می‌تواند بنا بر نیاز آنها را اعمال کند.

Galaxy-S7-Edge-MWC-AH-24

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینکه همون گلنس نوکیاس?

  2. کسی میدونه لمس سه بعدی در s7 هست یا نه؟؟؟/