با سیستم جدید دکمه‌های Reactions فیسبوک آشنا شوید!

امروز بالاخره بعد از مدت زیادی انتظار، فیسبوک در یک پست بلاگ اعلام کرد که به زودی افزونه‌ی جدید کلید‌های «لایک» ( Like ) به فیسبوک اضافه خواهد شد و شما می‌توانید از آن‌ها برای فید و ارسال کامنت استفاده کنید. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این دکمه‌ها که «عکس العمل» ( Reactions ) نامیده می‌شوند، قابل استفاده بر روی پست‌‌های مختلف فیسبوک بوده و به ۶ حالت پسندیدن، علاقه داشتن، خندیدن، تعجب کردن، غمگین، و عصبانی تقسیم می‌گردند. جالب است بدانید که در میان این حالت‌ها، کلید دیس لایک (Dislike) وجود نداشته و گویا آقای زاکربرگ علاقه دارد تا همچنان شخصیت مثبت باقی بماند.

برای استفاده از این دکمه‌ها کافیست تا با ماوس / ترک پد خود بر روی گزینه لایک در مرورگر دسکتاپ خود رفته، یا در اپلیکیشن موبایل و تبلت، انگشت خود را بر روی گزینه‌ی لایک برده تا گزینه‌های ذکر شده را انتخاب کنید. جالب است بدانید که از این به بعد به جای تعداد لایک‌ها، تعداد واکنش‌های مختلف در پست‌ها نمایان می‌شود.

با سیستم جدید دکمه‌های واکنش فیسبوک آشنا شوید! ۱اگر از این سیستم استفاده کرده‌اید در نظرات با ما در میان بگذارید که کدام یک بوده و برای چه پستی از آن استفاده کرده‌اید؟

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*