بوگاتی شیرون آمده تا افسانه شود: ۱۵۰۰ اسب بخار، ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت، ۲.۶ میلیون دلار!

به راستی که بوگاتی مرکز تولید ابرقهرمان های صنعت خودروسازی است.پس از ویرون افسانه ای ، حالا بوگاتی شیرون ( Bugatti Chiron ) ( بوگاتی کایرون (شیرون به زبان فرانسوی کیرون به زبان ایتالیایی) ) آمده تا افسانه شود.درنده ای که با ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت موتور، ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت و البته قیمتی ۲.۶ میلیون دلاری، به میدان آمده است.بوگاتی مشخصات رسمی و تصاویر این خودرو را منتشر کرده است و معرفی رسمی آن روز سه‌شنبه در نمایشگاه خودروی ژنو خواهد بود.

خانم‌ها آقایان ، کایرون اینجاست و آمده تا ادعای سریع‌ترین و بی‌باک‌ترین خودروی دنیا را داشته باشد و رکورد جدید سرعت و قیمت نجومی خود را به رخ بکشد!

Bugatti-Chiron-34

۱۵۰۰ اسب بخار به همراه ۱۶۰۰ نیوتون متر گشتاور از دل نیروگاه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر جدید بیرون می‌آیند. تخمین زده‌شده که شتاب صفرتا صد این ابر خودرو کمتر از ۲.۵ ثانیه و سقف سرعت آن ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

نمای خارجی :

بوگاتی می‌گوید که کایرون می‌رود تا پرچم‌دار رکورد سرعت باشد بنابراین برای نیل به این هدف ۴ توربوچارجر وجود دارند که “سیستم توربوچارجری دومرحله‌ای” را می‌سازند که این سیستم هرگونه لگ توربو را خنثی می کند. به منظور تحمل چنین حجم عظیمی از گشتاور، بوگاتی می‌گوید که “بزرگ‌ترین و بهترین کلاچ” خودروهای مسافری را تدارک دیده است. شرط می‌بندیم که برخی کامیون‌ها ممکن است به کلاچ گیربکس ۷ سرعته ی این خودرو رشک بورزند!

نمای داخلی :

کایرون ساختار فیبر کربنی جدیدی را دریافت کرده است و برای اولین بار قسمت عقبی خودرو هم طبق گفته‌ی بوگاتی از فیبر کربن ساخته‌شده است.همچنین یک شاسی انطباقی جدید با ۵ حالت تنظیم مختلف برای سازش بهتر خودرو با جاده‌ها وجود دارد. البته، زمانی که شما نیاز به توقف داشته باشید، کالیپرهای ۸ پیستونه در جلو (۶ پیستون در عقب) برای تایرهای ۲۰ اینچی جلو و ۲۱ اینچی عقبی آماده‌ی خدمت هستند.

همچنین بوگاتی ظاهراً به حرف خریداران ویرون گوش کرده و می‌گوید که لاستیک‌های میشلن در کایرون “برای نصب آسان هستند و خرج کمتری برای تعویض دارند”. تولید ۵۰۰ دستگاهی برای این اسطوره در نظر گرفته‌شده است و بوگاتی خاطرنشان می‌سازد که قبلاً برای یک‌سوم شیرون‌ها باوجود قیمت ۲.۶ میلیون دلاری، مشتری پیداشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام اقا بنهام بوگاتی ویرون ۴۳۵ تا سرعت داره که سرعت استانداردش ۴۰۷ کیلو متر بر ساعت رقم زدن چون از این سرعت به بالا نمیشه ماشینو کنترل کرد این بوگاتی شیرون هم ۵۰۰کیلومتر بر ساعت سرعت داره که ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت استانداردش هست کی جرات داره تا۵۰۰ تا گاز بده یا بوگاتی ویرون کی جرات دار تا۴۳۵ تا گاز بده؟؟؟

    این خوردرو شیرون دهن همه ماشینهای جهانو بست

    من عاشق ویرون بودم ولی اینو دیدن عاشقش شدم خیلی خیلی نازه اپشنش مخصوصن فرمونش خیلی نازه

    صفر تا صد این ماشین زیر۲.۵ ثانیه هستش صفر تا ۳۰۰ این ماشین زیر۱۵ ثانیس میدونی ینی چی ینی هیچ ماشینی نمیتونه شتابشو بگبره بوگاتی ویرون شتاب اولیش بد بود ول یهو شتاب می گرفت همرو قورت میداد ولی این ماشین چنان شتاب داره هم شتاب اولی سریعی داره هم در سبقت گیری این ماشین از فرمول یک هم فراتر رفته کلا بوگاتی رو میگم فرمول یک کلا۳۵۰ یا ۴۰۰ تا سرعت دارند

    سلام ناشناس جان این ماشین همهرو قورت میده نیسان دیگه برای چیزی نیست این خودرو وقتی شتاب صفر تا صدش زیر ۲.۵ثانیه هستش بعدش کدوم ماشین میتونه شتابشو بگیر؟؟؟

    • شرکت کونیگزک مدل جدید رگرایی که زده کخ بالای۴۰۰ تا سرعت داره حتی نتونست بوگاتی ویرون رو شکست بده چه برسه رکورد بوگاتی شیرون رو بشکنن من ویدیوی تست سرعت شیرون رو دیدم واقعا دهنم باز موند سریع دود شد رفت انقدر سریع شتاب گرفت ورفت بوگاتی جدیدی متولد شده خیلی خوشگله رنگهاش خیلی قشنگه

  2. اهنگ جدید ساسی رو بزاری تو این بعد باهاش بری بزرگراه نیایش اوووف چه شووود :Pleasure:

  3. باید دید ایا میتواند تو درگ نیسان gtr alpha 18 یا بالاتر رو شکست بده ؟

  4. بوگاتی ویرون ۴۰۷ تا میره

  5. Bugatti veyron 431 کیلومتر میرفت انوقت این ۴۲۰ تا!! :Thinking: