خودرو نیسان

3 خودرو نیسان در سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت؛ قشقایی، سیلفی و کیکس

3 خودرو نیسان قشقایی، سیلفی و کیکس در سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت. در ادامه با مشخصات این سه خودرو وارداتی نامی خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت نامی خودرو طرح واردات 1500 دستگاه از خودروهای نیسان را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد آنها را به‌زودی به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا اخیرا سه خودرو وارداتی نامی خودرو شامل نیسان سیلفی هیبرید، کیکس و قشقایی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودروها آشنا می‌شویم.

کاتالوگ 3 خودرو نیسان در سامانه خودروهای وارداتی

در حال حاضر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی کاتالوگ سه خودرو نیسان سیلفی هیبرید، نیسان کیکس و نیسان قشقایی جدید را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر و مشخصات فنی این خودروها را مشاهده کنید.

نیسان سیلفی هیبرید

خودرو نیسان

نیسان سیلفی هیبرید (e-Power) از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع 1.2 لیتری 3 سیلندر بوده که در قالب یک ژنراتور در این خودرو عمل می‌کند. پیشرانه برقی و بنزینی این خودرو در مجموع قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه دارند.

نیسان کیکس

خودرو نیسان

نیسان کیکس نیز با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا می‌کند. این پیشرانه قدرتی برابر با 123 اسب بخار و گشتاو 143 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. یک گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز قدرت از پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

خودرو نیسان قشقایی جدید

خودرو نیسان

نیسان قشقایی با یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 151 اسب بخار و گشتاور 194 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT ایکس ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:
محموله خودروهای نیسان سانی وارداتی به تهران رسید + عکس نیسان ایکس تریل، شاسی بلند نامی خودرو در نمایشگاه اتو اکسپو تهران رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*