مسابقه هفته: خودرو را حدس بزن، دستبند هوشمند سونی اسمارت بند تاک جایزه ببر !

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین رویداد های صنعت خودرو یعنی نمایشگاه خودرو ژنو ( ۲۰۱۶ Geneva Motor Show ) در جریان است.به همین مناسبت مسابقه این هفته گجت نیوز هم حال و هوای خودرویی به خود گرفته است.در مسابقه امروز تصویر یک خودرو را اندکی نامفهوم کرده و شما می بایست آن را تشخیص بدهید.به دو نفر از برندگان این مسابقه هم دو دستگاه دستبند هوشمند سلامتی سونی اسمارت بند تاک ( Sony Smart Band Talk ) هدیه داده خواهد شد.

کاربران عزیز گجت نیوز دیگر با مسابقات هفتگی ما آشنایی دارند.پنج شنبه هر هفته راس ساعت ۲۰:۰۰ با یک مسابقه میهمان شما عزیزان هستیم و با مجهول کردن یک تصویر شما را به حدس زدن آن دعوت می کنیم.آخر هفته نیز ضمن اعلام پاسخ صحیح مسابقه برنده یا برندگان آن را اعلام خواهیم کرد.

پاسخ صحیح و برنده مسابقه گجت نیوز ( ششم اسفند ماه ۹۴ )

سوال مسابقه این هفته

علاقمندان به صنعت خودرو حتما اطلاع دارند که یکی از بزرگترین رویدادهای این صنعت یا همان نمایشگاه خودرو ژنو ( ۲۰۱۶ Geneva Motor Show ) در حال برگزاری است و کمپانی های بزرگ خودرسازی جهان ، آخرین دستاوردهای خود را به این رویداد بزرگ آورده اند.به همین مناسبت،  امروز تصمیم گرفتیم تا سال مسابقه این هفته را از میان خودروها انتخاب کرده و با مجهول کردن تصویر یک خودرو ، شما را برای حدس زدن آن به چالش بکشیم.

به نظر شما تصویر زیر متعلق به کدام خودرو می باشد ؟

gadgetnews-contest

جایزه این هفته

Sony-Smart-Band-Talkاین هفته مدیریت گجت به دو نفر از کسانی که پاسخ صحیح مسابقه را برای ما ارسال کرده باشند ، به قید قرعه دو دستگاه دستبند هوشمند سلامتی سونی اسمارت بند تاک ( Sony Smart Band Talk ) هدیه خواهد داد.امیدواریم شما هم یک از برندگان مسابقه این هفته گجت نیوز باشید.

قبل از تکمیل فرم و ارسال پاسخ به نکات زیر توجه فرمایید :

  • درج مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی ) ، شماره تماس و آدرس ایمیل شما اجباری و به منظور اهدا جایزه در نظر گرفته شده و این اطلاعات نزد گجت نیوز محفوظ خواهد بود.
  • لطفا مشخصات خود را به فارسی وارد کنید.
  • به منظور جلوگیری از سوء استفاده ، هنگام انتخاب برندگان مشخصات ارسالی بررسی خواهد شد.پس لطفا با مشخصات واقعی خود در مسابقه شرکت کنید.
  • هر کابر تنها یکبار می تواند در این مسابقه شرکت کند ، لطفا از ارسال فرم تکراری خودداری نمایید.
  • طرح سوال و گزینه های داخل فرم، اندکی گمراه کننده انتخاب شده.قبل از انتخاب گزینه مد نظر خود ، به خوبی به تصویر نگاه کنید و از انتخاب خود مطمئن باشید.
  • به تمام گزینه های موجود در فرم مسابقه می بایست پاسخ داده شود ، فرم تکمیل نشده ارسال نخواهد شد
  • تنها راه پاسخ به سوالات مسابقه، فرم مخصوص به همان مسابقه می باشد.لطفا از ارسال پاسخ در بخش تماس با ما خودداری فرمایید.

مهلت ارسال پاسخ مسابقه به پایان رسیده است

شما یک هفته فرصت دارید تا پاسخ صحیح را برای ما ارسال کنید.جواب مسابقه و برندگان هر هفته ، ساعاتی قبل از برگزاری مسابقه جدید اعلام خواهد شد.

هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد شما در مورد این مسابقه ، باعث دلگرمی ، پیشرفت و بهبود روند اجرای آن خواهد شد.مارا از نظرات خود بی نصیب نگذارید.ضمنا از شما خواهش می کنیم که پاسخ سوالات مسابقه را در بخش نظرات اعلام نفرمایید.اینگونه نظرات تایید نخواهند شد.

در صورتی که تمایل به اسپانسر شدن مسابقه گجت نیوز را دارید، لطفا از بخش تماس با ما و یا ایمیل gadgetnews.net@gmail.com با ما در تماس باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

48 دیدگاه

  1. با درود
    و دستمریزاد به دست اندرکاران این سایت…
    من تو این مسابقه و دو مسابقه قبل شرکت کردم و مثل خیلی از دوستان دیگه شانس نداشتم البته من متأسفانه به هیچ مسابقه ای خوشبین نیستم ولی بازم شرکت میکنم!

    گذشته از اینکه اینجور مسابقات که حدس تصویره میشه به راحتی با سرچ تصویر (با کمی ابتکار!!) و یا مهندسیِ معکوس به دست آورد! فکر می کنم به هر حال دوست دارید با نه چندان سخت کردنِ سؤال افراد بیشتری رو ترغیب کنید در مسابقاتتون شرکت کنن که بالطبع آمار بازدیدکنندگان بیشتر میشه و این بسیار خوبه (هرچند شانس افراد برای برنده شدن میاد پایین :-P)

    یه نکتهٔ جالب هم تشابه بیش از حد دو گزینه از لحاظ ظاهری بود! گویا کپی رایت در صنعت خودرو خیلی مهم نیست :Whistling:

    پاینده و شاد باشید :Approve:

  2. من کلامم با اون بنده خدایی هست که میگه شبیه بنزه
    اخه مغز فندقی این کجاش فقط کجاش شبیه بنزه یه شباهت خیلی کوچولو هم بگو که من قانع شم :Happy-Grin:

  3. سلام این هفته تولدمه این جایزه رو به من بدید کادوی تولدم

  4. ژیانه :I-got-an-idea:

  5. منم شرکت کردم . جواب با یکم دقت به دست میاد !

  6. این گونه مسابقات بسیار عالی هستند من هر هفته هم تو این مسابقه هم تو پازل زومیت شرکت میکنم کلا دو دقیقه وقت میذارید حداقلش اینه که تو یک قرعه کشی شرکت میکنید…. ان شاءالله هر کسی برنده شد مبارکش باشه …. کلا ای کاش این نوع مسابقه ها فراگیر بشن تو همه سایت ها …. ارادتمند شما مدیر ارشد فارسروید

  7. باهال بود سوالش مطمئنم درست گفتم. :In-Love: :In-Love: :I-m-in-love:

  8. im nottttttttttttttttttttttttttttttttttttt underestandddddddddddddddddddd :In-pain:

  9. سلام جواب راحت بود ولی برنده هم بشم زنگ نمیزنن یا هم زنگ بزنن گوشی :Cry: یا خاموش یا دردسترس نیست

  10. توروخدا گوشی من سونی هستش جوابمم صددر صد درسته این ساعت رو بدید به من چی میشه خدا :Tears: :I-Wish:

  11. خیلی سخته اسونتر بزارین لطفا

  12. خیلی سخته اسونتر بزار لطفا

  13. سخته :In-pain: :In-pain: اسون تر بزارین

  14. سخته :In-pain: :In-pain:

  15. ای خدا یعنی میشه ساعت رو ببرم :Wink:

  16. من گوشی سونی دارم یعنی میشه برنده شم ?

  17. با سلام به همه دست اندر کاران گجت نیوز و همه طرفداران .
    میگم چرا وقتی ارسال رو میزنم میگه دیدگاه تکراری شناسایی شد به خدا تاحالا اصلا این جا هیچی ننوشتم که بخاد تکراری باشه. :Cry:

  18. با سلام به همه دست اندر کاران گجت نیوز و همه طرفداران .
    یه سوال :میگم من جوابشو فرستادم و فکر میکنم ۹۹ درصد جوابش درسته ولی حالا که بیشتر دقت کردم میبینم فرمونش سمت راسته میخواستم بپرسم اون فرمونشه یا چیز دیگه ای هستش و اینکه هیچ کدوم از گزینه ها فرمونشون سمت راست نیست :Happy-Grin:

  19. از یه جایی عکس میشه حدس زد چیه :Wink: :Approve:

  20. بازم مرسی برای مسابقه و تشکر از شما برای طراحی مسابقه اقا عرفان :In-Love: البته مسابقه قبلی طراحی کردین لوگوها کورمون کرد تا پیدا کنیم خیلی سخت بود ولی این سری باز ممنون راحت تر بود بازم ممنون از شما :Happy-Grin:
    تشکر ویژه برای مدیر سایت گجت نیوز و اسپانسر این سری ۲ تا جایزه گذاشتن شانس برنده شدن بیشتر شد تشکر ویژه :Angel: :In-Love:

    البته ۱ نظر شخصی داشتم اینجا بگم !سایت که عالی مخصوصا دسته بندی ها خیلی عالی و ساده هست به مطالب خاص! ولی فقط نظر سنجی کم داره سایت!! توی حاشیه های سایت اگه ۱ نظر سنجی جا بدین خیلی خوب میشه :Delighted: نظر سنجی هایی مثل برند گوشیتون چیه یا چه گجتی و گوشی جدید دوست دارین یا اوپراتور سیمکارتتونکیه از این دسته سوال ها نظر سنجی های جالبی میشه بازم ممنون از و تشکر از همه چیز :THANK-YOU:

  21. من همون اول فهمیدم چیه.خیلی خیلی راحت میشه حدس زد. :Smile:

  22. تا حالا فکر کردین که اگه واقعاً جایزه ای در کار نباشه شما هیچوقت نمیفهمین ؟ میشه یکی از کار کنان سایت یه اکانت بسازه بعد کامنت بذارن: بنده برنده مسابقه هفته ی پیشم…. و شما هم باور میکنین. انرژی منفی نمیدما. ولی جداً بش فکر کنین. آیا تضمینی هست که جایزه ای هست ؟ 🙂 آیا واقعاً اونی که کامنت میذاره یه کاربره که واقعاً جایزه گرفته ؟

    • اولا که سایتی با اعتبار گجت نیوز هیچوقت با چنین کاری اعتبار خودشو زیر سوال نمیبره.ثانیا ، دوست عزیز شما بفرمایید ما با چه روشی میتونیم این رو اثبات کنیم ، بنده با کمال میل در خدمت شما هستم.یه توصیه دوستانه هم به شخص شما دارم ، با چنین کامنت هایی نمی تونید ذهن مخاطبان این سایت رو خراب کنید.بنده میتونستم کامنت شما رو تایید نکنم ، اما آزادی بیان از اصول گجت نیوز هستش و ما قضاوت رو به عهده کاربران فهیم سایتمون می سپاریم.
      پیروز باشید

      • دقیقاً هیچ راهی نیست که بتونین ثابت کنین، و از طرفی، وقتی کسی متوجه نشه که جایزه ای هم نبوده، اعتباری هم کمو زیاد نمیشه، بازم دارم میگم، من فقط میگم که حتی جوایز بزرگتر هم مانند بانک ها و .. و.. میتونن یه نفرو بیارن جلو دوربین یه بی ام دبلیو بذارن زیر پاش و بگن این برنده است، همه باور میکنن، اعتباری هم کم نمیشه، جایزه ای هم داده نمیشه، اما!!!! تبلیغه ست که کارشو میکنه، اگر غیر منطقی گفتم بهم بگین

        • من نمیگم این جوایز دروغه، و واقعاً هیچ خبر و مدرکی ندارم، من از طرفداران سایتتونم، فقط این تو ذهنم بود خواستم با بقیه به اشتراک بذارم، قصد تخریب نداشتم رفیق، از سایتتونم خوشم میاد، موفق باشین

      • میگم منو برنده کنید تا حد اقل من مطمئن بشم.
        به جان خودم اگه فکر کنید برا دست بنده میگما :Happy-Grin:

  23. خدایا یک هفته بعد به من یکی از اون دست بند ها میدن؟ :I-Wish: :Angel:

  24. سخترش کنین مسابقه رو.دفه بعد به جای ۴گزینه بزارین ما خودمون پاسخ رو ارسال کنیم

  25. خدایی من هر هفته شرکت می کنم چرا برنده نمیشم؟ :Beer: به سلامتی

  26. این هفته واقعا تابلو تابلو مسابقه گذاشتین/ من که برنده نمیشم :Sad: :THANK-YOU:

  27. :Sick: حالم خوب نیست و لی در مسابقه شرکت کردم

  28. با چه ذوق و شوقی یه ماشینی رو حدس زدم
    اومدم دیدم نیس تو گزینهاش اصن

  29. این ماشینایی که توی لیست گذاشتید هشمون شبیه بنز هستن :I-see-stars:

  30. داداش یه کاری کردی هر هفته این ساعت جایی نرم قبل ازنکه جواب مسابقه رو ارسال کنم ، ایول داری

  31. با سلام و عرض خسته نباشید به تمام دست اندرکاران سایت خوب و پرمخاطب گجت نیوز.بنده کامبیز معصومی راد بزنده مسابقه هفته قبل هستم.

    به این طریق می خواستم از تیم گجت نیوز تشکر کنم.

  32. خوبه اما چه فایده مارو برنده اعلام نمیکنی فدات شم