تست گلکسی اس ۷ اج داخل استخر

تماشا کنید: ویدیوی تست گلکسی اس ۷ اج داخل استخر

گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge) و گلکسی اس ۷ هر دو دارای استاندارد IP68 هستند و این به معنی آن است که هردوی آنها میتوانند تا مقدار زیادی زیر آب و در محیط مرطوب دوام بیاورند. بر اساس ادعای سامسونگ و البته تعریف استاندارد IP68 ، گلکسی هاس جدید می بایست که به مدت نیم ساعت و در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورند.اما این ادعا را تا وقتیکه آزمایش انجام نشود، نمی‌توان باور کرد. بنابراین برای تماشای این ادعا در دنیای واقعی در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

چیزی که در یکی دو سال اخیر یاد گرفته‌ایم این است که اگر یک کمپانی ادعا کند دیوایس ساخته شده توسط آنها در برابر آتش اژدها مقاوم است، باز هم افرادی پیدا می‌شوند که این ادعا را در عمل آزمایش کنند! بنابراین چه چیزی لذت‌بخش‌تر از اینکه یک اسمارت‌فون گران‌قیمت و البته تازه از راه رسیده را به استخر ببریم و اولین تجربه‌ی شنا کردن در کنار آن را تست کنیم؟!

در این ویدیو شما با چشمان خود شاهد خواهید بود که تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ اج، چه عملکردی در زیر آب خواهد داشت و تا چه مقدار می‌تواند در محیط استخر دوام بیاورد. تماشای این ویدیو با دانستن این موضوع که بدانید این افراد خوش‌شانس و البته ماجراجو، یک هفته زودتر از عرضه‌ی عمومی این اسمارت‌فون توانسته‌اند آنرا آزمایش کنند و باقی کاربران باید تا یک هفته‌ی دیگر صبر کنند، جالب‌تر هم می‌شود.

بنابراین فرصت را از دست ندهید و این کلیپ جذاب را تماشا کنید:

منبع: phoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من هم یه شب بارون وحشت ناکی میومد منم تو خیابون بودم هر گوشی دیگه ای تو جیبم بود میسوخت ولی این یه چیز دیگس

  2. سره ساعتش با دوستم شرط بندی کرده بودم دقیق سه ساعت زیر آب بود واقعا گوشی جالبیه حرف نداره

  3. من که الان اس۷ دارم راضی هستم چند بار هم بردمش زیر آب مشکلی براش پیش نیومده

  4. زمان گرفت دیگه ۲۱ دقیقه تو اب بود بعد درش اورد خدایییییییییییی عجب گوشیه خوبیه من که خیلی ازش راضیم دوربینش که حرف نداره هر کی ایفون ۱۲ هم داره بفروشه اینو بخره

  5. جالب بود ولی ای کاش زمان میگرفت ببینیم چقدر زیر آب تحمل میکنه