مدیران هواوی در صفحه‌ Weibo خود به معرفی گوشی هواوی پی ۹ اشاره کردند

هواوی پی ۹ ( Huawei P9 )، پرچم‌دار جدید کمپانی چینی چند وقت گذشته سر تیتر خبر گزاری‌ها بوده، به تازگی نیز پوستری از هواوی منتشر شد که بر روی آن زده شده « دنیا را آنطور که می‌خواهی تغییر بده ». همچنین به مراسم رونمایی از یک محصول بزرگ در ششم آوریل (هجدهم فروردین) در پارک بترسی واقع در لندن اشاره شده است. هرچند، به نظر می‌رسد رونمایی بزرگ در واقع باید پرده برداری از هواوی P9 باشد. به تازگی نیز اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی در حساب Weibo سه مدیر هواوی قرار گرفته است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

طبق اخبار منتشر شده گویا قرار است که گوشی جدید هواوی پی ۹ از یک دوربین دوگانه استفاده نماید. همچنین گفته شده که کمپانی چینی با یک کمپانی ساخت دوربین به نام Leica قرار دادی بسته تا از چند تکنولوژی منحصر به فرد در دوربین‌های P9 استفاده کند.

گویا سه مدیر هواوی نیز در حساب Weibo خود اطلاعاتی را در مورد پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی قرار داده‌ اند. هر سه مدیر پست مشابهی را به زبان انگلیسی قرار داده اند که ترجمه‌ی آن به انگلیسی می‌شود « Later, 9 Lai ». به گفته‌ی سایت GizmoChina منظور از Lai در این نوشته اشاره به کمپانی دوربین‌ سازی Leica است. اطلاعات بیشتری در مورد پست‌های ارسالی منتشر نشده و ما را با چند سوال رها کرده است و اینکه این پست‌ها چه ربطی می‌توانند به پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی داشته باشند.

طبق شایعات، هر ۴ مدل گوشی هواوی P9 دارای دوربین دوگانه با ترکیب سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بوده که توسط تکنولوژی کمپانی Leica بهینه شده است. مدل بالارده‌ نسبت به دیگر مدل‌ها از یک گیگابایت رم بیشتر بهره برده و همچنین فضای ذخیره‌سازی نیز دو برابر خواهد بود. در این گوشی از یک تراشه‌ی بروز شده‌ی Kirin 950 استفاده می‌گردد.

یک مدل P9 Max نیز در دست ساخت است که از صفحه‌ی ۶.۸ اینچی بهره برده و دارای رزولوشن ۲K خواهد بود. همچنین از سخت افزار مشابهی نیز با مدل بالارده بهره می‌برد. یک مدل کوچک‌تر نیز وجود دارد که احتمالا از سخت افزار میان‌رده‌ای بهره خواهد برد، و دارای بدنه‌ای کوچک‌تر و صد البته قیمتی ارزان‌تر خواهد بود.

مدیران هواوی در صفحه‌ Weibo خود به معرفی گوشی هواوی پی ۹ اشاره کردند ۱

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*