فیلم Assassin’s Creed بلیطی ۱۲۰۰ دلاری دارد که شامل یک کمان برای کلکسیونرها می‌شود

اگر از گیمرهای حرفه‌ای باشید می‌دانید که اکثر بازی‌های AAA دارای نسخه‌های محدود هستند که برای کلکسیونرها و طرفداران دو آتیشه عرضه می‌گردند. این کار البته از نظر اقتصادی نیز کمک شایانی به توسعه دهندگان می‌کند، زیرا قبل از این که بازی عرضه شود و منتقدی بتواند فرصت نوشتن نقدی و یا حتی نگاه اولیه‌ای به بازی داشته باشد، پیش فروش آن‌ها آغاز می‌شود. این بسته‌ها شامل یک سری امکانات درون‌بازی بوده و همچنین یک سری اشیای زینتی به همراه اکشن فیگور دارد تا زیبایی اتاق شما را دو چندان کند. حال گویا این بسته‌ها پای خود را به فیلم‌های سینمایی نیز باز کرده‌ اند و در آینده شاهد عرضه‌ی چنین باندل‌هایی برای فیلم‌های سینمایی نیز خواهیم بود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

با همکاری مشترک Fox ،New Regency ،Project TriForce، و McFarlane Toys، یوبی‌سافت به طرفداران اجازه داده تا در کنار پیش‌خرید بلیط فیلم سینمایی Assassin’s Creed فرصتی داشته باشند تا آن را به صورت باندل خریداری کنند.

خب اگر مشتاق هستید بدانید داخل باندل چیست باید بگویم که یک اکشن فیلگور فوق العاده زیبا و با جزئیات داخل باندل یافت می‌شود:

باندل‌های پیش‌خرید پای خود را به فیلم‌های سینمایی باز کرده اند ۱

یک بلیط سینما تنها ۱۵ دلار قیمت دارد که در نهایت با خرید یک سوشرت از فیلم، فیلم‌نامه، و بلیط سینما باید ۱۲۰ دلار هزینه کنید.

البته باندل‌ها کمی متفاوت هستند. در صورتی که قصد خرید یک باندل داشته باشید با هزینه‌ی ۶۰۰ دلار می‌توانید اکشن فیگوری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید را به دست آورید.

شاید قیمت برای شما کمی بالا به نظر برسد اما بهتر است بدانید که یک باندل دیگر وجود دارد به قیمت ۱۲۰۰ دلار که به شما یک کمان داده می‌شود. این کمان درست مانند کمانی‌ست که در فیلم به کار رفته و از جزئیات فراوانی بهره می‌برد.

باندل‌های پیش‌خرید پای خود را به فیلم‌های سینمایی باز کرده اند ۲

فیلم Assassin’s Creed قرار است در بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۶ (یکم دی سال ۱۳۹۵) برروی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

منبع: techspot

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*