گک امپو R

گک امپو کانورتیبل ؛ اولین خودرو بدون سقف چینی در ایران؟

گک یا همان جی ای سی امپو آر – GAC Empow R یک خودرو اسپرت و بدون سقف از برند ترامپ چی است که نسخه معمولی آن تحت برند راسا موتور به بازار عرضه شده. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت گک امپو R یا احتمالا جی ای سی امپو کانورتیبل همراه می‌شویم.

برند راسا موتور که با نام تجاری جی ای سی شناخته می‌شود در حال حاضر سه خودرو از از شرکت گک را راهی خیابان‌های کشورمان کرده است. این خودروها شامل سدان اسپرت جی ای سی امپو و کراس اورهای جی ای سی GS3 و جی ای سی امکو می‌شوند. حالا در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو چین در پکن شاهد رونمایی از نسخه بدون سقف جی ای سی امپو با نام گک امپو R هستیم. در آخرین مطلب و سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ معرفی جی ای سی امپو بدون سقف می‌رویم و مشخصات فنی و شانس واردات آن به ایران را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی گک امپو R

مشخصات گک امپو R

این خودرو توسط یکی از زیر برندهای شرکت گک یعنی برند CAR++ ساخته شده و از پیشرانه توربو شارژ ۴ سیلندر ۲ لیتری با توان ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد که تمام این اعداد توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک اسپرت راهی چرخ‌های جلویی می‌شوند.

آپشن و امکانات جی ای سی امپو کانورتیبل بدون سقف

از مهمترین آپشن‌ها و امکانات جی ای سی امپو بدون سقف می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی، مشکی سیستم ۴ کاناله اکتیو با قابلیت تغییر صدا، صندلی‌های اسپرت دو رنگ، لیپ سپر مشکی رنگ، دیفیوزر آیرودینامیکی و سیستم صوتی ۸ اسپیکر سونی اشاره کرد.

طراحی ظاهری و ابعاد

اندازه و ابعاد گک امپو R دقیقاً مشابه نسخه معمولی و شامل ۴۷۰۰ میلی‌متر طول ۱۸۵۰ میلی‌متر عرض ۱۴۳۲ میلیمتر ارتفاع است و فاصله محورها هم بدون تغییر ۲۷۳۶ میلی‌متر باقی ماندند. از مهمترین و جذاب‌ترین تغییرهای جی ای سی امپو کانورتیبل نسبت به نسخه وارداتی این خودرو چینی به ایران می‌توان به نداشتن سقف، رنگ زیبای آبی فیروزه‌ای سپرهای جدید در قسمت‌های عقب و جلو، رینگ اسپرت ۲۰ اینچی مشکی و سیستم اگزوز ۴ کاناله اکتیو اشاره کرد.

طراحی داخلی و کابین

کابین گک امپو R

کابینه داشبورد گک امپو R شاید آنچنان اسپرت نباشد اما تغییرات جذابی را تجربه کرده است. از زیباترین مواردی که در در اتاق و داشبورد گک امپو R به چشم ما می‌آید می‌توان به فرمان دی کارت اسپرت صندلی‌های دو رنگ اسپرت، اهرم دنده الکتریکی، نمایشگرهای مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال ۲۴.۶ اینچی اشاره کرد.

قیمت گک امپو R و شانس واردات به ایران

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این فاکتور نداریم اما حدس می‌زنیم که قیمت جی ای سی امپو بدون سقف کمی گرانتر از نسخه وارداتی آن به ایران یعنی بالاتر از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان باشد. در صورتی که واردات جی ای سی امپو کانورتیبل به ایران قطعی شود این خودرو می‌تواند لقب اولین خودرو وارداتی چینی بدون سقف در ایران را به خود اختصاص دهد. همچنین بد نیست اشاره کنیم که شرکت راسا موتور عاملیت واردات خودروهای گک با نام جی ای سی را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*